Puitejärjestelyn yhteenveto

Nimi
Markkinointiviestinnän palvelut 2013 - 2017
Sopimuskausi
05.04.2012 - 28.05.2017
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
28.05.2018
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 348/2007
Tilaajavastuulain selvityksiä ei tehdä keskitetysti Hanselin toimesta

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyllä voit hankkia erilaisia markkinointiviestinnän palveluita:

Kuva1.png

Osaamisalue 1: Strategia ja vaikuttavuus

  • Markkinointiviestinnän strateginen suunnittelu, konseptointi, tutkimuspalvelut, vaikuttavuusselvitykset, analyysit ym.
  • Konsultointi: strategiat, brändit, prosessit, benchmarking ym.

Osaamisalue 2: Markkinointiviestinnän taktinen ja operatiivinen taso

  • Osaamisalue 2.1: Markkinointiviestinnän vuosisuunnittelu
  • Osaamisalue 2.2: Viestintäpalvelu
  • Osaamisalue 2.3: Visuaalinen suunnittelu ja tekstisuunnittelu
  • Osaamisalue 2.4: Verkkoviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä
  • Osaamisalue 2.5: Mediasuunnittelupalvelut
  • Osaamisalue 2.6: Muut palvelut
    - Markkinointiviestinnän tutkimukset
    - Markkinointiviestinnän toimenpiteiden testaus
    - Interaktiiviset markkinointiviestinnän ratkaisut
    - Valokuvaus, kuvankäsittely ja mahdolliset kuvapankkipalvelut
    - Suoramarkkinoinnin toteutustavat ja materiaalit

Palvelut voivat koskea esimerkiksi seuraavia:

  • Omat mediat (julkaisut, verkkosivut, sosiaalisen median sivut, blogit, muut sosiaalisen median palvelut jne.)
  • Ostetut mediat (radio, TV, printtimedia, ulkomainonta, sponsorointi tai muu vastaava, messut ja konferenssit jne.)
  • Ansaitut mediat (artikkeli lehdessä, TV-ohjelma tai muu vastaava)

Tietoturva

Puitejärjestely tarjoaa parannetun tietoturvan erityisesti verkkoviestinnän ja digitaalisen markkinointiviestinnän palveluihin. Tämä on tärkeää erityisesti silloin, jos verkkoviestintäpalvelua ei tuoteta omassa ICT-ympäristössäsi.

Markkinointiviestinnän puitejärjestelyllä saat monenlaisia etuja:

  • Toimittajien monipuolinen osaaminen
    - Saat tukea strategiasta toteutukseen kanavariippumattomasti
    - Integroidut palveluratkaisut
    - Markkinointiviestintämixin optimointi (kanavat/keinot)
  • Korkea- ja tasalaatuiset palvelut luotettavilla toimitusajoilla
  • Palvelut tarpeesi mukaan joko koko sopimuskaudelle tai hankekohtaisesti
    - Voit ostaa markkinointiviestinnän palveluita hankekohtaisesti (hanke-tai toimeksiantokohtainen kilpailuttaminen ja asiakaskohtainen sopimus)
    - Kilpailuttamalla yhteistyökumppanin sopimuskaudeksi voit tilata tarpeesi mukaan yksittäisiä toimenpiteitä tai laaja-alaista sopimuskauden kestävää markkinointiviestinnän yhteistyötä
    - Käytettävissäsi ovat yhden, useamman tai kaikkien osaamisalueiden palvelut
  • Palvelut tarpeesi mukaan joko koko sopimuskaudelle tai hankekohtaisesti
    - Voit tilata yksittäisiä toimenpiteitä tai laaja-alaista sopimuskauden kestävää markkinointiviestinnän yhteistyötä
    - Käytettävissäsi ovat yhden, useamman tai kaikkien osaamisalueiden palvelut
  • Säästöt
    - Kilpailukykyiset hinnat
    - Saat prosessisäästöjä, kun puitejärjestelyä käyttämällä säästät hallinnointiin käytettyä aikaa ja voit keskittyä työssäsi olennaiseen
  • Parhaiden käytäntöjen luominen
    - Benchmarking puitejärjestelyasiakkaiden välillä

Tutustu myös puitejärjestelyihin Painatuspalvelut 2014-2018 ja Mediaseurannan palvelut 2012-2016.