Ratkaisuja toimitilasi tarpeisiin

Hanselin yhteishankinnoista löydät monipuoliset tuotteet ja palvelut toimitiloihisi

Haluatko turvata toimitilasi? Kaipaatko aulapalveluita tai puhtaanapitoa? Ovatko ravintola- ja muut ruokapalvelusi kunnossa? Lue lisää ajankohtaisista yhteishankinnoistamme ja liity mukaan!
 

Laaja valikoima yhteishankintoja toimitilasi tarpeisiin 

Nämä yhteishankinnat ovat dynaamisia hankintajärjestelmiä (DPS), joihin voi tulla mukaan milloin vain sopimuskauden matkan varrella. Klikkaa linkkejä ja tutustu yksittäisiin hankintoihin tarkemmin!  

  • Aurinkovoimalat
    • Aurinkovoimalat, asennuspalvelut, suunnittelu, seurantajärjestelmät, komponentit
  • Lukitusjärjestelmät ja -laitteet
    • Lukitusjärjestelmiin liittyvät laitteet, komponentit ja monipuoliset palvelut
  • Ravintolapalvelut 
    • Ravintola-, ruoka-, ravitsemis- ja kahvilapalvelut sekä ateriankuljetus-palvelut, kahviautomaatit
  • Siivouspalvelut
    • Ylläpito- ja perussiivous sekä erikseen tilattavat lisäpalvelut 
  • Toimitilojen käyttäjäpalvelut
  • Voit kilpailuttaa seuraavat kokonaisuudet:
    1. Siivouspalvelut ja turvallisuus- ja aulapalvelut
    2. Siivouspalvelut ja ateriapalveluiden avustavat tehtävät
    3. Toimitilojen lisäpalvelut
    Palveluiden sisältö voidaan räätälöidä yksilöllisesti toimintaympäristösi mukaan.
  • Turvakalusteet
    • Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
  • Turvallisuus- ja aulapalvelut 
    • Aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu, valvonta, vartiointi, turvatarkastus
  • Turvallisuustekniikka, -järjestelmät ja laitteet
    • Kulunvalvonta, työajanseuranta​​, kamera-valvonta​, rikosilmoitinjärjestelmät

Liittyminen kannattaa!

Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Liittymään pääset kunkin yhteishankinnan omilta sivuilta. 

 


 

Miksi hankkia Hanselista? 

  • Saat turvaa, varmuutta ja helppoutta hankintoihisi julkisten hankintojen asiantuntijalta! 

  • Me autamme sinua kaikissa hankinnan vaiheissa:

    • Tarkistamme sopimustoimittajien luotettavuuden

    • Valvomme sopimusehtojen toteutumista

    • Varmistamme vastuullisuusnäkökulmat ja valvomme niiden toteutumista

    • Tuemme sinua oman minikilpailutuksesi tekemisessä

    • Olemme tukenasi koko sopimuskauden ajan

Mikä DPS?

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on uusi tapa tehdä julkisia hankintoja digitaalisesti. DPS:ssä on useita toimittajia, ja heitä voi tulla lisää koko sopimuskauden ajan. DPS:ssä teet hankinnat oman minikisan kautta – ja saat Hanselista valmiit mallipohjat ja hyvän tuen. 
 


 

Haluatko toimittajaksi? 

Tarjoaako yrityksesi oheisiin DPS:iin sopivia tuotteita tai palveluita? Kurkkaa videolta, miten pääset toimittajaksi tai lue lisää sivuiltamme!