<
Ramavtal

Mobilterminalen 2021–2022 (2025)

Sammanfattning av ramavtalet

Namn

Mobilterminalen 2021–2022 (2025)

Anslut dig senast

30.04.2021

Avtalsperiod

01.10.2021 - 30.09.2022

Verksamhetsmodell

En leverantör

Ansvarsfullhet

Mitä voin hankkia?

Tällä yhteishankinnalla voit hankkia mobiilipäätelaitteita, mobiilipäätelaitteiden lisälaitteita ja tarvikkeita sekä mobiilipäätelaitteisiin liittyviä palveluja, muun muassa:

  • Matkapuhelimet ja tabletit
  • Lisälaitteet: sankaluurit, kuulokkeet, kaiuttimet
  • Tarvikkeet: suojakuoret, virtalähteet
  • Puskurivarastopalvelu
  • Esiasennus ja käyttöönottopalvelut (mm. tuoterekisteröinnit)
  • Etähallintapalvelu
  • Tietoturvapalvelu (tietoturvaohjelmisto)
  • Huoltopalvelut ja varalaitepalvelu
  • Kierrätys ja tietoturvallinen tuhoamispalvelu
  • Asiantuntijapalvelut

Tuotevalikoimassa on tulee olemaan Suomen markkinoilla eniten myytyjen laitteiden lisäksi uutuustuotteita sekä muita asiakkaita kiinnostavia tuotteita.

Huom! Tällä yhteishankinnalla ei voi hankkia kannettavia tietokoneita, miniläppäreitä eikä kovalla näppäimistötelakalla varustettuja hybriditietokoneita. Nämä voit hankkia seuraavilla valmistelussa olevilla yhteishankinnoilla:

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä lokakuussa 2021. Sopimuskaudeksi on suunniteltu yhtä vuotta, jota Hansel voisi jatkaa yhden vuoden optioilla yhteensä enintään 4 vuoden ajalle.

Aikataulu ja päivämäärät tarkentuvat myöhemmin.

Nyt voit kommentoida

Valmistelemme parhaillaan kilpailutuksen asiakirjoja. Vaikuta yhteishankinnan sisältöön vastaamalla kyselyymme mobiililaitteisiin liittyvistä hankintatarpeista!

Voit kysyä lisätietoja sekä antaa kommentteja ja palautetta mobiililaitteisiin liittyvistä tarpeistasi myös sähköpostitse tero.lehtisaari@hansel.fi.

Liity ajoissa

Liity sopimukseen viimeistään 30.4.2021. Yhteishankintaa voivat hyödyntää vain ennen hankintailmoituksen julkaisua liittyneet asiakkaat. Tee siis liittyminen ajoissa!

Liity sopimukseen sivun oikeasta ylälaidasta. Liittymällä turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden.

Liittymisen yhteydessä pyydämme arviota tulevien hankintojenne kokonaisarvosta. Tietoa edellytetään nykyisin kaikissa julkisissa hankintailmoituksissa, ja autamme teitä tarvittaessa arvion teossa. Liittymisilmoituksen tekemisen jälkeen lähetämme vielä erillisen tarkemman kyselyn mm. palvelutarpeisiisi liittyen. Vastaathan siihen mahdollisimman pian kyselyn saatuasi.

Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakastyöryhmä

Liittymisilmoituksen tekemisen jälkeen voit halutessasi ilmoittautua mukaan asiakastyöryhmätoimintaan. Asiakastyöryhmä kommentoi suunnitelmia sekä tarjouspyyntömateriaalien luonnoksia kilpailutuksen valmisteluvaiheessa. Asiakastyöryhmään liittyvissä kysymyksissä voit olla suoraan yhteydessä tero.lehtisaari@hansel.fi.

'