Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025
Delområdena i ramavtalet
Toimitilojen käyttäjäpalvelut- yhteishankinta tarjoaa joustavia ratkaisuja, kun haluat hankkia toimitiloihisi erilaisia siivous-, turvallisuus- ja aulapalveluita tai työvoimaa ateriapalvelun avustaviin tehtäviin. Jos tarvitset vain esim. perussiivousta, ikkunan pesua, vaihtomattopalvelua tai tietoaineiston käsittely- ja tuhoamispalvelua voit hankkia niitä Luokka 3 Toimitilojen lisäpalveluista.
Toimitilojen käyttäjäpalvelut dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) on jaettu kolmeen toisistaan riippumattomaan luokkaan:
- Luokka 1. Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
- Luokka 2. Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
- Luokka 3. Toimitilojen lisäpalvelut
Toimittajat ovat jättäneet osallistumishakemuksen dynaamisen hankintajärjestelmän luokkiin 1 ja/tai 2 ja/tai 3. Toimittaja on voinut tulla valituksi luokkaan 1 ja/tai 2 ja/tai 3 tai kaikkiin luokkiin. Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta.
Voit tehdä hankintojasi koko manner-Suomen alueella ja myös paikallisesti.
Hanselin tukitiimi avustaa omassa minikisassasi ja käytössäsi ovat myös valmiita mallipohjia, joita täydentämällä voit tehdä minikisan.
Anslutning
Anslut dig senast 31.12.2025
- Avtalsperiod
- 18.06.2021 - 31.12.2025
- Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
- 31.12.2028
- Verksamhetsmodell
- Intern upphandling
- Tilaajavastuulaki
- Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda