Lokal- och användartjänster 2021-2025 DPS

Yhteishankinnan edut

  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu.
     
  • Hansel tarkistaa tilaajavastuulain mukaiset selvitykset. Toimittajat ja toimittajien käyttämät alihankkijat ovat toimittajavastuuseurannan piirissä koko sopimuskauden ajan.
     
  • Tarpeitasi tukevat sopimus- ja turvallisuusehdot, joita voit minikilpailutuksessa tarkentaa omilla vaatimuksillasi.
     
  • Vastuullisuus huomioitu ympäristövastuun, taloudellisen vastuun ja sosiaalisen vastuun osalta. Voit vielä täsmentää vaatimuksia ja ehtoja minikilpailutuksen yhteydessä.
     
  • Maantieteellisesti hyvin saatavilla olevat palvelut.
     
  • Minikilpailutuksen malliasiakirjat auttavat tarpeen kartoituksessa, kilpailutuksen toteutuksessa ja hankintapäätöksen tekemisessä.
     
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi.

Mitä voin hankkia?

Toimitilojen käyttäjäpalveluiden Luokka 2 muodostuu Siivouspalveluiden sekä Ateriapalveluiden avustavat tehtävät palveluyhdistelmästä. Voit hankkia palveluita tästä luokasta tarpeittesi ja toimintaympäristösi mukaan. Voit tehdä hankintojasi joko koko manner-Suomen alueella tai paikallisesti.

Luokka 2 Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät

Siivouspalvelut voi sisältää seuraavat palvelut

  • Asiakkaan tarpeen mukaisen ylläpito- ja perussiivouksen sekä
  • Siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinnan sekä jakelun, kuten
    • Saniteettitarvikkeet ja muut hygieniatuotteet
    • Tarviketäydennykset
       
  • Erikseen tilattavan ylläpito- ja perussiivouksen, kuten
    • Tilamuutoksista aiheutuvat siivoustyöt
    • Vahinkojen jälkisiivoukset jne. kuten vesivahingot, tekstiilikalusteiden äkillinen likaantuminen esim. eritesiivous
       
  • Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät ja/tai prosessia tukevat lisäpalvelut, kuten
    • Vaihtomattopalvelu
    • Tietoaineiston käsittely ja hävittäminen tietoturvallisuusvaatimusten mukaisesti
    • Välipala-/juoma-automaattien hoitopalvelu
    • Liinavaate- ja pyykkihuoltopalvelu mm. työvaatteiden ja virka-asujen pesulaan lähettäminen, pyykkihuolto asiakkaan tiloissa jne.
    • Viherkasvien hoitopalvelu
    • Asiakkaan vastuulla olevat kiinteistönhoitopalvelut, jotka eivät vaadi erityistä ammattitaitoa esim. lamppujen vaihto (alavalaisimet) hälytysjärjestelmien kytkeminen, ovien aukaisu/sulkeminen jne.
    • Aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu esim. työskentely neuvonnassa (ei edellytä vartijakorttia) ja puhelinvaihteenhoito, paperien kopiointi, postin jakelu, huonekalujen siirrot ja järjestelyt jne. Muut pienehköt erikseen sovittavat asiakaskohtaiset lisäpalvelut.

Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät ja/tai siivousprosessia tukevat lisäpalvelut eivät saa muodostaa kuitenkaan yli puolta hankittavien palvelujen arvosta.

Ateriapalveluiden avustavat tehtävät voi sisältää seuraavat palvelut

  • Astiahuoltotehtävät
  • Ruoan lämmitys annettujen ohjeiden mukaisesti
  • Ruoan esillepano ja poislaitto (mukaan lukien ylläpito, siistiminen)
  • Avustaminen ruoanjaossa
  • Pienet jakelukeittiön tehtävät

Tarvittava palvelu voi olla myös niin sanottua yhdistelmätyötä, johon voi liittyä esimerkiksi Asiakkaan kohteen siivoustehtävät ja avustavat tehtävät keittiössä.

Katso tarkemmat tiedot Asiakirjat-välilehdeltä, hankinnan kohteen kuvauksesta (Kirjaudu sisään verkkopalveluun, niin näet asiakirjakirjaston sisällön.)

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta! 
Edut

  • Julkinen sektori on mahdollisuuksien maailma – kiinnostaisiko siivu miljardien markkinasta?
  • Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna
  • Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan

Tutustu tarkemmin osallistumispyyntöön.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast

Avtalsperiod
18.06.2021 - 31.12.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.12.2028
Verksamhetsmodell
Intern upphandling
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Miljöansvar
Socialt ansvar
Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Ytterligare information om upphandlingen

Eija Hirvonen

Kategorichef

eija.hirvonen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga