Etsimme kategoria-assistenttia

13.04.2017

Hansel Oy toimii valtion hankintatoimen uudistajana ja kehittäjänä. Tavoitteenamme on säästää yhteiskunnan varoja lisäämällä tuottavuutta valtion hankintatoimeen. Kilpailutamme tuotteista ja palveluista puitejärjestelyitä, joiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme hankintojen asiantuntijapalveluita.

 

Haemme nyt määräaikaiseen työsuhteeseen

KATEGORIA-ASSISTENTTIA

tukemaan kategoriapäälliköitämme julkisissa kilpailutuksissa ja sopimushallinnassa

 

Keskeiset tehtäväsi työsuhteen alkaessa ovat:

  • sopimusten valmistelussa avustaminen

  • sopimuskaavakkeiden valmistelu

  • sopimusten arkistointi sähköisesti ja paperiarkistoon

  • puitesopimusten tietojen vieminen ja ylläpito XRM:ssä

  • sopimusmuutosten käsittely

  • alihankkijamuutosten käsittely

  • kilpailutusprojekteissa avustaminen (mm. tarjousten tarkastus ja asiakastyytyväisyyskyselyt)

     

Koulutustaustaltasi olet tradenomi. Sinulla on hyvä MS Office-osaaminen ja olet kiinnostunut oppimaan myös muiden järjestelmien käyttöä. Henkilönä olet tarkka, oma-aloitteinen ja joustava. Osaat priorisoida ja johtaa omaa ajankäyttöäsi. Arvostamme kokemusta julkishallinnosta.

Työsuhde alkaa viimeistään kesäkuun alussa ja on kestoltaan noin vuoden mittainen.

Lisätietoja tehtävästä antaa kategoriajohtaja Susanna Närvänen 18.4. klo 12.30-13.30 ja 24.4. klo 10-11, puhelin 0294 444 281 tai susanna.narvanen@hansel.fi

 

Tarjoamme Sinulle:

  • itsenäisen tehtäväkokonaisuuden

  • näköalapaikan hankintatoimeen

  • asiantuntevan kollegaverkoston ja nykyaikaisen työympäristön Helsingin ydinkeskustassa

Tule kehittämään kanssamme valtion hankintatointa! Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 26.4. mennessä osoitteella rekry@hansel.fi.