Handi-palvelu uudistaa valtion tilausten ja laskujen käsittelyn
Uusi Handi-palvelu tulee mahdollistamaan helpon sähköisen tilaamisen sekä pitkälle viedyn laskujen käsittelyn automatisoinnin. Tämä tarkoittaa merkittäviä muutoksia sekä sopimustoimittajillemme että asiakkaillemme valtion eri organisaatioissa.
Handi-palvelu tulee korvaamaan nykyisen tilaustenhallinnan kokonaispalvelu Tilhan sekä laskujärjestelmä Rondon. Palvelun käyttöönotot alkavat keväällä 2018 ja jatkuvat vuoden 2019 loppuun. Handi-palvelua tulevat käyttämään kaikki valtion budjettitalouteen kuuluvat organisaatiot.
Puitesopimustoimittajiemme sopimustiedot sekä -tuotteet ja palvelut viedään Handi-palveluun, mikä tarkoittaa osalle toimittajistamme tuoteluetteloiden toimittamista tai verkkokauppaintegraatioiden rakentamista.
Tervetuloa infoihin
Järjestämme marraskuussa 2017 kolme toimittajillemme suunnattua infotilaisuutta, joihin voi osallistua Skypen välityksellä. Tilaisuuksiin osallistumalla saat kokonaiskäsityksen Handi-palvelusta ja sen tuomista muutoksista. Infot tullaan nauhoittamaan, ja ne voi katsoa myöhemmin handi.fi-sivuston kautta.
Koulutusten sisältö on sama, joten voit valita sinulle parhaiten sopivan ajankohdan:
ma 13.11. klo 10-11
pe 17.11. klo 14-15
pe 24.11. klo 10-11
Infojen ohjelma:
Mikä on Handi-palvelu?
Kati Siikonen, Palkeet
Yhteinen eurooppalainen hankinta-asiakirja (ESPD) ja viranomaistietojen automaattiset tarkastukset sähköisessä kilpailuttamisessa
Timo Rantanen, Hansel
Lisätietoja:
Katja Koskinen
kehityspäällikkö
katja.koskinenhansel.fi
Puh. 044 529 9995