Handi-palvelu uudistaa valtion tilausten ja laskujen käsittelyn

31.10.2017

Uusi Handi-palvelu tulee mahdollistamaan helpon sähköisen tilaamisen sekä pitkälle viedyn laskujen käsittelyn automatisoinnin. Tämä tarkoittaa merkittäviä muutoksia sekä sopimustoimittajillemme että asiakkaillemme valtion eri organisaatioissa. 

Handi-palvelu tulee korvaamaan nykyisen tilaustenhallinnan kokonaispalvelu Tilhan sekä laskujärjestelmä Rondon. Palvelun käyttöönotot alkavat keväällä 2018 ja jatkuvat vuoden 2019 loppuun. Handi-palvelua tulevat käyttämään kaikki valtion budjettitalouteen kuuluvat organisaatiot.

Puitesopimustoimittajiemme sopimustiedot sekä -tuotteet ja palvelut viedään Handi-palveluun, mikä tarkoittaa osalle toimittajistamme tuoteluetteloiden toimittamista tai  verkkokauppaintegraatioiden rakentamista.

Tervetuloa infoihin

Järjestämme marraskuussa 2017 kolme toimittajillemme suunnattua infotilaisuutta, joihin voi osallistua Skypen välityksellä. Tilaisuuksiin osallistumalla saat kokonaiskäsityksen Handi-palvelusta ja sen tuomista muutoksista. Infot tullaan nauhoittamaan, ja ne voi katsoa myöhemmin handi.fi-sivuston kautta. 

Koulutusten sisältö on sama, joten voit valita sinulle parhaiten sopivan ajankohdan:

ma 13.11. klo 10-11
pe 17.11. klo 14-15
pe 24.11. klo 10-11

Ilmoittaudu infoihin tästä

Infojen ohjelma:

Mikä on Handi-palvelu?
Kati Siikonen, Palkeet

Yhteinen eurooppalainen hankinta-asiakirja (ESPD) ja viranomaistietojen automaattiset tarkastukset sähköisessä kilpailuttamisessa
Timo Rantanen, Hansel

Lisätietoja:
Katja Koskinen
kehityspäällikkö 
katja.koskinenhansel.fi
Puh. 044 529 9995