Pilvipalveluiden hankintailmoitus julkaistu
Olemme julkaisseet Pilvipalvelut 2020-2022 -dynaamista hankintajärjestelmää koskevan hankintailmoituksen Hilmassa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat pilvipalvelut, joita voidaan hankkia joko tiedossa olevalle teknologiariippumattomalle palvelutarpeelle tai olemassa oleville teknologioille ja tiedossa oleville palvelutarpeille. Lisäksi voidaan hankkia edellisiin liittyviä palveluita ja asiantuntijatöitä.
Tavoitteena on, että asiakkaamme voivat aloittaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tekemisen 21.1.2021 alkaen. Dynaamista hankintajärjestelmää koskeva asiakasmateriaali on tuolloin asiakkaidemme tutustuttavissa verkkopalvelussamme (vaatii kirjautumisen) ja Cloudian sähköisessä kilpailuttamisjärjestelmässä.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on täysin sähköinen hankintamenettely ja hankintajärjestelmä on koko kestonsa ajan avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville toimittajille.