Poikkeustilanteen vaikutukset toimintaamme

19.03.2020

Päätavoitteemme on tukea asiakkaidemme hankintoja myös koronavirusepidemian aikana mahdollisimman hyvin. Yhteishankinnat palvelevat sovitusti, ja kilpailutukset, minikisat ja muut projektimme pyörivät tavalliseen tapaan.

Minikisat, hankintojen tuki, asiakaskohtaiset kilpailutukset ja kehittämisprojektimme jatkuvat aiotusti. Otamme vastaan myös uusia toimeksiantoja.

Hoidamme työtehtävämme pääsääntöisesti etänä, ja kokoukset järjestetään etäyhteyksin. Asiakasyhteistyömme jatkuu normaalisti, tosin vailla fyysisiä kohtaamisia. Asiakkuuspäällikkömme ja asiakaspalvelumme tukevat ja neuvovat palveluidemme käytössä totuttuun tapaan, joten ethän epäröi ottaa yhteyttä.

Asiakkuuspäällikkösi yhteystiedot löydät täältä.

Yhteishankinnat palvelevat kuten ennenkin, ellemme toisin ilmoita

  • Meneillään olevat yhteishankintakilpailutukset etenevät suunnitellusti. Koronavirusepidemialla ei ole vaikutuksia kilpailutuskalenteriimme, ja suunnitellut yhteishankinnat toteutetaan aiotusti.
  • Epidemian aikana tehostamme yhteydenpitoa sopimustoimittajiimme. Kiinnitämme erityishuomion niihin sopimuksiin, joissa sopimustoimittajia on vähän, ja joiden toiminnalla on yhteiskunnallisesti merkittäviä vaikutuksia (esimerkiksi polttoaine- ja sähkösopimukset).
  • Poikkeusoloilla on vaikutuksia joidenkin yhteishankintojen tarjoamiin tavaroihin ja palveluihin. Suoria vaikutuksia on esimerkiksi henkilösuojainten saatavuuteen sekä matkustukseen, tapahtumiin ja toimitiloihin liittyviin palveluihin.
  • Viestimme kaikista merkittävistä vaikutuksista puitejärjestelyjen yhteyshenkilöille sähköpostitse sekä kunkin yhteishankinnan omalla sivulla verkkopalvelussamme. Viestimme vain niistä yhteishankinnoista, joissa esiintyy poikkeuksia.  Sopimustoimittajat viestivät asiakkaille myös suoraan.
  • Suurin osa yhteishankinnoista ja sopimustoimittajista palvelee asiakkaita tavalliseen tapaan, eivätkä poikkeusolot ole toistaiseksi vaikuttaneet niiden palvelutasoon. Viestimme kuitenkin heti, jos häiriöitä tai poikkeamia ilmenee.
  • Yhteishankinnoista vastaaville kategoriapäälliköille on määritelty sijaiset, mikä varmistaa yhteishankintojen toiminnan mahdollisissa sairastapauksissa.

Asiakkaitamme pyydämme varmistamaan, että heidän yhteystietonsa ovat verkkopalvelussamme ajan tasalla. Näin viestintä tavoittaa oikeat henkilöt. Yhteystietojen tarkistaminen onnistuu kirjautumalla verkkopalveluun sivun oikeasta yläkulmasta.

Asiakaspalvelumme auttaa: 
Asiakaspalvelu@hansel.fi
Puh. 0294 444 300 (ma-pe klo 8–16.)
Palvelemme myös chatin välityksellä (chat-ikkuna aukeaa kirjauduttuasi verkkosivuillemme)