Toimistokalusteiden uusi sopimus on nyt saatavilla

13.06.2019

Toimistokalusteiden uudella sopimuksella saat ergonomisia, laadukkaita ja ympäristöystävällisiä toimistokalusteita erinomaisin sopimusehdoin. Voit hankkia myös kalustamiseen liittyviä palveluita, kuten asennuksen, inventoinnin tai kierrätyksen.

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS mahdollistaa soveltuvuusvaatimukset täyttävien toimittajien mukaantulon koko sopimuskauden ajan. Useiden toimittajien ansiosta tuotevalikoima on laaja ja monipuolinen, ja se vastaa hyvin esimerkiksi monitilatoimistojen vaihteleviin tarpeisiin. DPS:n ansiosta myös kalusteiden toimitusvarmuus paranee. 

Toimistokalusteiden ajantasaisen toimittajalistauksen, ohjeet ja muut asiakirjat löydät verkkopalvelustamme. Hankintojen tuki -yksikkömme auttaa DPS:n sisäisten kilpailutusten toteuttamisessa ja niihin liittyvissä kysymyksissä.

Tutustu toimistokalusteiden uuteen DPS:ään tästä.

Toimistokalusteiden väliaikainen puitejärjestely päättyy pian

Huomaathan, että toimistokalusteiden väliaikaiseen puitejärjestelyyn perustuvat tilaukset on tehtävä viimeistään 20.6.2019, ja toimitusten tulee tapahtua viimeistään 20.9.2019.