Hyvän palvelun ammattilainen, tule meille asiakasneuvojaksi!

18.10.2021

Hansel on julkishallinnon yhteishankintayksikkö. Työskentelemme julkisten hankintojen kilpailuttamisen ja kehittämisen parissa. Toimintamme yhteiskunnallinen vaikuttavuus on merkittävä, ja teemme onnistuneita hankintoja yhdessä laajan sidosryhmäjoukon kanssa. Meitä hanselilaisia on jo yli sata!

Asiakaspalvelu on osa Sidosryhmäpalvelut-tiimiämme. Tiimin motivoituneet ammattilaiset vastaavat asiakaspalvelusta, markkinoinnista ja myynnin koordinoinnista sekä hallinnollisista tehtävistä.

Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle?  Innostutko asiakkaan ongelmien ratkaisemisesta?

Mikäli vastauksesi on kyllä, saatat olla etsimämme  

Asiakasneuvoja

Asiakaspalvelussamme palvelukanavina ovat chat, sähköposti ja puhelin. Päätyönä tehtävän asiakaspalvelun lisäksi jokaisella asiakasneuvojallamme on myös omia vastuualueita. Nyt haettavan asiakasneuvojan vastuualueena on Hanselin digitaalisten palveluiden käyttöön liittyvä neuvonta.

Työssä menestyminen edellyttää, että olet jo hankkinut kokemusta asiakaspalvelun parista ja pystyt pitämään monet langat käsissäsi kiireen keskelläkin. Sinulla tulee myös olla kyky oppia uutta nopeasti ja omaksua palveluidemme monipuoliset sisällöt.

Tiedät, mistä elementeistä hyvä asiakaskokemus muodostuu ja haluat olla päivittäin mukana sitä rakentamassa. Lisäksi arvostamme ruotsin kielen taitoa sekä kiinnostusta julkisiin hankintoihin.

Asiakasneuvojan työhön sisältyviä tehtäviä:

  • asiakkaiden ja sopimustoimittajien neuvonta chatin, sähköpostin ja puhelimen välityksellä 
  • yhteystietojen ja rekisterien ylläpito 
  • järjestelmien käytön tuki asiakkaille ja sopimustoimittajille 
  • järjestelmien kehittämisessä mukana oleminen
  • avustavat hallinnolliset tehtävät

Tarjoamme sinulle:

  • Tilaisuuden olla mukana kasvavassa liiketoiminnassa
  • Kilpailukykyiset työsuhde-edut
  • Innostavan ja nykyaikaisen työympäristön Helsingin ydinkeskustassa sekä joustavat etätyömahdollisuudet
  • Näköalapaikan Suomen julkisen sektorin hankintatoimeen

Tule tekemään onnistuneita hankintoja yhdessä!

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakkuusjohtaja Maritta Mäkelä ti 26.10. klo 14.00–15.00 sekä pe 29.10. klo 10.00–11.00 tai maritta.makela@hansel.fi.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 31.10. mennessä osoitteella rekry@hansel.fi.