Työterveys 2020–2026 DPS käynnistyi - tule mukaan ja hanki monipuoliset työterveyshuollon palvelut
Työterveys 2020–2026 DPS on nyt käytettävissä ja tarjoaa laajan valikoiman työterveyshuollon palveluita sekä hyvät edut. Sopimusehtomme ja enimmäishintamme suojaavat asiakkaan asemaa, ja pääset hyötymään suuren hankintavolyymin mukanaan tuomista eduista. Sopimuksen ehdot on rakennettu tukemaan asiakkaan työterveyden vaatimuksia mahdollisimman hyvin, ja valmiin mallipohjan avulla asiakas pystyy seuraamaan oman asiakaskohtaisen sopimuksen tuloksellisuutta sopimuskaudella.
Mikä DPS?
Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on täysin sähköinen hankintamenettely. DPS:ssä on useita toimittajia, ja heitä voi tulla lisää koko sopimuskauden ajan. Asiakas tekee hankinnat DPS:ssä oman minikisan kautta – ja saa siihen Hanselista valmiit mallipohjat ja hyvän tuen. Ja luonnollisesti asiakas hyötyy myös muista yhteishankinnan eduista, kuten kilpailukykyisistä hinnoista, hyvistä sopimusehdoista, luotettavista sopimustoimittajista ja toimitusvarmuudesta.
Miten pääsen mukaan?
Lue tarkemmat tiedot yhteishankinnasta ja ohjeet minikisan tekemiseen yhteishankinnan omilta sivuilta. Muista rekisteröityä käyttäjäksi tai kirjautua sisään verkkopalveluun, niin saat kaikki tiedot käyttöösi. Myöhemmin syksyllä järjestämme myös infotilaisuuden, jossa käydään tarkemmin läpi sopimuksen sisältöä ja minikisan tekemistä. Apua voi aina kysyä Hanselista osoitteesta tuki@hansel.fi, puh. 0294 444 288. Toki voit olla yhteydessä myös omaan asiakkuuspäällikköösi.
Toivotamme kaikki Hanselin asiakkaat tervetulleeksi mukaan Työterveys 2020–2026 DPS:ään! Ainoastaan ne asiakkaat, jotka käyttävät jo Työterveyshuollon palvelut 2018–2024 DPS yhteishankintaa, eivät voi liittyä tähän sopimukseen.