Uusi toimisto- ja IT-tarvikkeiden sopimus valmisteilla, liity 17.4. mennessä

28.02.2020

Tulevan puitejärjestelyn kautta saat toimistotarvikkeet, kopio- ja tulostuspaperit sekä tulostustarvikkeet suoratoimituksena tai täyttöpalveluna.

Tavanomaisten toimistotarvikkeiden lisäksi voit hankkia mm.:

  • ergonomiatuotteet,
  • monipuoliset IT-tarvikkeet
  • organisaation logolla painetut kirjekuoret
  • erilaiset palvelutuotteet, kuten kahvitustuotteet, pehmopaperit, ensiaputarvikkeet ja liikelahjat.

Tarjonta täsmentyy asiakasyhteistyössä kilpailutuksen edetessä.   

Jos haluat hyödyntää tulevaa puitejärjestelyä, liity siihen nyt tai viimeistään 17.4.2020 puitejärjestelyn omalla sivulla.  

Tavoitteenamme on, että uusi sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.10.2020. Aiemman, valtionhallinnon ja korkeakoulujen käyttämän Toimisto- ja ATK- tarvikkeet 2016-2020 -puitesopimuksemme asiakaskohtaiset sopimukset voivat olla voimassa 31.1.2021 saakka.

Puitejärjestelyyn voivat liittyä kaikki asiakkaamme, pois lukien ne kunnat, kuntayhtymät ja seurakunnat, jotka ovat syksyllä 2019 liittyneet toimistotarvikkeiden puitejärjestelyymme, joka on saatettu juuri asiakkaiden käyttöön nimellä Toimistotarvikkeet 2020 VÄLIAIKAINEN. Molempien yhteishankintojen palvelu- ja tuotevalikoima tulee olemaan sama.