Teleoperaattori- ja asiakaspalveluratkaisut 2022–2026 DPS

Perustettava DPS tulee sisältämään erilaisten teleoperaattori- ja asiakaspalveluratkaisuiden minikilpailutusmahdollisuuden asiakkaiden hankintatarpeisiin perustuen. Voit siis hankkia tätä kautta esimerkiksi puhelinliittymät, mobiilidatapalvelut, vaihdepalvelut tai asiakaspalveluratkaisut hankintatarpeidesi mukaisesti.

Tarkoituksena on myös tarkastella mahdollisuutta toteuttaa asiakaspalveluratkaisuiden osalta toimintamalli, joka mahdollistaisi asiakaspalveluun, Contact Center ratkaisuihin ja esimerkiksi takaisinsoittojärjestelmiin liittyvien palveluiden kilpailuttamisen myös erikseen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään

Sopimuskausi
01.10.2022 - 30.09.2026
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Haluan lisätietoa

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja kilpailutuksesta

Janina Puistovaara

Kilpailuttamiskonsultti

kilpailutus@hansel.fi

Lisätietoja hankinnan sisällöstä

Jouni Välilä

Kategoriapäällikkö

jouni.valila@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa