<
Yhteishankinnat

Toimisto- ja IT-tarvikkeet 2021−2023 (2025)

Puitejärjestelyn yhteenveto

Nimi

Toimisto- ja IT-tarvikkeet 2021−2023 (2025)

Sopimuskausi

01.09.2021 - 31.08.2023

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

29.02.2024

Toimintamalli

Yksi toimittaja

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Liittyminen tähän puitejärjestelyyn on päättynyt 15.4.2020, eikä liittyminen ole enää mahdollista. Puitejärjestely kuuluu talousarviolain 22a:n piiriin, joten budjettitalouteen kuuluvat asiakkaat on liitetty puitejärjestelyyn automaattisesti.

Hanselin verkkopalvelusta voit tarkistaa, onko organisaatiosi mukana puitejärjestelyssä.

Mitä voin hankkia?

Hankinnan kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimisto- ja IT-tarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.

Toimisto- ja IT-tarvikkeet 2021–2023 (2025) -puitejärjestely sisältää seuraaviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita:

  1. Arkistointi ja säilytys
  2. Postitus
  3. Kopio- ja tulostuspaperit
  4. Työpistetarvikkeet
  5. Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
  6. Pehmopaperit
  7. Kahvitus, puhdistus ja hygienia
  8. Ensiaputarvikkeet
  9. Ergonomiatuotteet
  10. IT-tarvikkeet
  11. Tulostustarvikkeet

Tarkempi kuvaus tuoteryhmiin sisältyvistä tuotteista löytyy välilehdellä ”Asiakirjat” olevalta liitteeltä ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”.

Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu marginaalituoteryhmänä erilaiset asiakkaiden tarvitsemat ja toimittajan valikoimassa olevat liikelahjat ja markkinointituotteet (kuten heijastimet, sateenvarjot).

Asiakkaat voivat tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esim. asiakkaan logolla tai nimellä.

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta välilehdeltä ”Asiakirjat”.

'