<
Yhteishankinnat

Toimistotarvikkeet 2020–2022 (2024)

Puitejärjestelyn yhteenveto

Nimi

Toimistotarvikkeet 2020–2022 (2024)

Toimintamalli

Yksi toimittaja

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Tällä puitejärjestelyllä voit hankkia toimistotarvikkeita, tulostustarvikkeita sekä kopio- ja tulostuspapereita. Voit itse määritellä, otatko käyttöösi koko sopimuksen vai vain osan sen tuotealueista.

Puitejärjestelyä voivat hyödyntää kunnat, kuntayhtymät, pelastuslaitokset, seurakunnat sekä sellaiset kuntayhtiöt, jotka ovat julkisia hankintayksiköitä.

Puitejärjestelyn edut

  • Kattava valikoima yleisimpiä toimistoissa käytettäviä tarvikkeita

  • Valmiiksi kilpailutettu puitejärjestely vähentää asiakkaan hallinnollista työtä

  • Yhteisvolyymeilla saavutettava hintahyöty

  • Hansel vastaa sopimushallinnasta koko sopimuskauden ajan.

Tutustu puitejärjestelyyn tarkemmin täällä.

Miten liityn?

Jotta organisaationne voi hyödyntää tulevaa puitejärjestelyjä, on siihen liityttävä etukäteen. Liittymisen yhteydessä kysymme tarkempia tietoja myös mm. liittymisen laajuudesta sekä vuosivolyymiarvioista.

Liity puitejärjestelyyn tästä. 

Varmista organisaatiosi mahdollisuus hyödyntää tulevaa yhteishankintaa! Tee liittymisilmoitus pian, kuitenkin viimeistään 30.9.2019.

Huom! Vain ennen hankintailmoituksen julkaisemista liittyneet organisaatiot voivat hyödyntää puitejärjestelyä sopimuskaudella.

Mikäli tarvitset apua liittymisessä, ole yhteydessä:

Essi Muukka
essi.muukka@hansel.fi
Puh. 050 469 8638

Kristian Hartikainen
kristian.hartikainen@hansel.fi
Puh. 0294 444 226

'