Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025

Osa-alueet

Luokka 1 Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut

Luokka 2 Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät

Luokka 3 Toimitilojen lisäpalvelut

Toimitilojen käyttäjäpalvelut- yhteishankinta tarjoaa joustavia ratkaisuja, kun haluat hankkia toimitiloihisi erilaisia siivous-, turvallisuus- ja aulapalveluita tai työvoimaa ateriapalvelun avustaviin tehtäviin. Jos tarvitset vain esim. perussiivousta, ikkunan pesua, vaihtomattopalvelua tai tietoaineiston käsittely- ja tuhoamispalvelua voit hankkia niitä Luokka 3 Toimitilojen lisäpalveluista.

Toimitilojen käyttäjäpalvelut dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) on jaettu kolmeen toisistaan riippumattomaan luokkaan:

  • Luokka 1. Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
  • Luokka 2. Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
  • Luokka 3. Toimitilojen lisäpalvelut

Toimittajat ovat jättäneet osallistumishakemuksen dynaamisen hankintajärjestelmän luokkiin 1 ja/tai 2 ja/tai 3. Toimittaja on voinut tulla valituksi luokkaan 1 ja/tai 2 ja/tai 3 tai kaikkiin luokkiin. Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta.

Voit tehdä hankintojasi koko manner-Suomen alueella ja myös paikallisesti.

Hanselin tukitiimi avustaa omassa minikisassasi ja käytössäsi ovat myös valmiita mallipohjia, joita täydentämällä voit tehdä minikisan.

Liittyminen

Liity viimeistään 31.12.2025

Sopimuskausi
18.06.2021 - 31.12.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta