Turvakalusteet 2021–2025 DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on turvakalusteet sekä niihin liittyvien palveluiden tuottaminen asiakkaille. Tuotteiden omistusoikeus siirtyy asiakkaalle. Asiakas voi hankkia tuotteet ja niiden asennus- ja huoltopalvelun myös leasingrahoituksella.
 

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Turvakalusteet 2021–2025 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 14.02.2025

Sopimuskausi
04.01.2021 - 01.01.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
01.01.2035
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Harri Ojala

Kategoriapäällikkö

harri.ojala@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa