Office Furniture 2019–2025 DPS

Hansel Oy on keskeyttänyt Toimistokalusteet 2019-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän.
Keskeytyksellä ei ole vaikutusta Toimistokalusteet 2019-2025 DPS:n piirissä kilpailutettuihin hankintasopimuksiin.
Toimitilakalusteet 2021-2025 DPS on käytettävissä uusiin kilpailutuksiin.

Mitä voin hankkia?

Voit hankkia ergonomisia, toimintavarmoja, kestäviä, laadukkaita, ympäristöystävällisiä ja elinkaarikustannuksiltaan edullisia toimistokalusteita.

Laadukkaiden tuotteiden lisäksi saat sopimustoimittajilta monipuolisia palveluita ja erinomaiset sopimusehdot.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • työpistekalusteet (mm. työtuolit ja –pöydät, säilyttimet, seinäkkeet)
  • kohtaamistilojen kalusteet (mm. tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät)
  • opetustilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • auditoriotilojen kalusteet (tuolit ja pöydät, jotka tarvittaessa voidaan liittää yhteen, auditorion etuosan tiski)
  • ruokailutilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • majoitustilojen kalusteet (sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät)
  • vastaanotto- ja/tai palvelutiskit (valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai
  • seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut)
  • valvomotilojen kalusteet
  • siirreltävät puhelinkopit ja työtila/neuvottelutilaratkaisut
  • akustiikkatuotteet
  • valaisimet (julkitilakäyttöön)

Sopimukseen kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:

  • verhot, matot ym. tekstiilit julkitilakäyttöön
  • viherkasvit (orgaaniset tai synteettiset)
  • kalustukseen liittyvät lisävarusteet ja tarvikkeet (naulakot, lehti- ja esite-telineet jne.)
  • av-kalusteet (tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut)

Tuotteiden hintaan sisältyvät seuraavat palvelut veloituksetta:

  • asiakaspalvelu
  • myymälä- ja/tai näyttelytila
  • uusien kalusteiden toimitus ≥ 3 000 € (alv 0 %) tilauksissa/kalustehankinnoissa
  • uusien irtokalusteiden asennus
  • sisustussuunnittelu I < 50 000 € (alv 0 %) kalustehankinnoissa
  • jälkihuoltopalvelut
  • projektikoordinointi > 50 000 € (alv 0%) kalustehankinnoissa
  • raportointi

You can only see part of the content because you are not logged in. Log in

No username and password yet? Register

Log in

Joining

Agreement term
29.05.2019 - 31.03.2022
Expiration date of customer-specific contracts
30.05.2025
Operating model
Minicompetition

Responsibility

All our joint procurements have been analysed and marked with responsibility symbols. In this joint procurement, the following have been taken into account:

  • Environmental responsibility
  • Social responsibility
  • Financial responsibility

Contact information

Ask more from our experts

More information

Hanna Suono

Category manager

hanna.suono@hansel.fi Account managers

Procurement phase

  1. In preliminary evaluation
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Ongoing
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa