Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto
Nimi
Toimistokalusteet 2019–2025
Liity viimeistään
30.05.2025
Sopimuskausi
29.05.2019 - 30.05.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.05.2025
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016
Vastuullisuus
Mitä voin hankkia?
Voit hankkia ergonomisia, toimintavarmoja, kestäviä, laadukkaita, ympäristöystävällisiä ja elinkaarikustannuksiltaan edullisia toimistokalusteita.
Laadukkaiden tuotteiden lisäksi saat sopimustoimittajilta monipuolisia palveluita ja erinomaiset sopimusehdot.
Voit hankkia esimerkiksi:
- työpistekalusteet (mm. työtuolit ja –pöydät, säilyttimet, seinäkkeet)
- kohtaamistilojen kalusteet (mm. tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät)
- opetustilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
- auditoriotilojen kalusteet (tuolit ja pöydät, jotka tarvittaessa voidaan liittää yhteen, auditorion etuosan tiski)
- ruokailutilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
- majoitustilojen kalusteet (sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät)
- vastaanotto- ja/tai palvelutiskit (valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai
- seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut)
- valvomotilojen kalusteet
- siirreltävät puhelinkopit ja työtila/neuvottelutilaratkaisut
- akustiikkatuotteet
- valaisimet (julkitilakäyttöön)
Sopimukseen kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:
- verhot, matot ym. tekstiilit julkitilakäyttöön
- viherkasvit (orgaaniset tai synteettiset)
- kalustukseen liittyvät lisävarusteet ja tarvikkeet (naulakot, lehti- ja esite-telineet jne.)
- av-kalusteet (tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut)
Tuotteiden hintaan sisältyvät seuraavat palvelut veloituksetta:
- asiakaspalvelu
- myymälä- ja/tai näyttelytila
- uusien kalusteiden toimitus ≥ 3 000 € (alv 0 %) tilauksissa/kalustehankinnoissa
- uusien irtokalusteiden asennus
- sisustussuunnittelu I < 50 000 € (alv 0 %) kalustehankinnoissa
- jälkihuoltopalvelut
- projektikoordinointi > 50 000 € (alv 0%) kalustehankinnoissa
- raportointi