Toimistokalusteet 2019–2025 DPS

Hansel Oy on keskeyttänyt Toimistokalusteet 2019-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän.
Keskeytyksellä ei ole vaikutusta Toimistokalusteet 2019-2025 DPS:n piirissä kilpailutettuihin hankintasopimuksiin.
Toimitilakalusteet 2021-2025 DPS on käytettävissä uusiin kilpailutuksiin.

Mitä voin hankkia?

Voit hankkia ergonomisia, toimintavarmoja, kestäviä, laadukkaita, ympäristöystävällisiä ja elinkaarikustannuksiltaan edullisia toimistokalusteita.

Laadukkaiden tuotteiden lisäksi saat sopimustoimittajilta monipuolisia palveluita ja erinomaiset sopimusehdot.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • työpistekalusteet (mm. työtuolit ja –pöydät, säilyttimet, seinäkkeet)
  • kohtaamistilojen kalusteet (mm. tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät)
  • opetustilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • auditoriotilojen kalusteet (tuolit ja pöydät, jotka tarvittaessa voidaan liittää yhteen, auditorion etuosan tiski)
  • ruokailutilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • majoitustilojen kalusteet (sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät)
  • vastaanotto- ja/tai palvelutiskit (valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai
  • seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut)
  • valvomotilojen kalusteet
  • siirreltävät puhelinkopit ja työtila/neuvottelutilaratkaisut
  • akustiikkatuotteet
  • valaisimet (julkitilakäyttöön)

Sopimukseen kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:

  • verhot, matot ym. tekstiilit julkitilakäyttöön
  • viherkasvit (orgaaniset tai synteettiset)
  • kalustukseen liittyvät lisävarusteet ja tarvikkeet (naulakot, lehti- ja esite-telineet jne.)
  • av-kalusteet (tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut)

Tuotteiden hintaan sisältyvät seuraavat palvelut veloituksetta:

  • asiakaspalvelu
  • myymälä- ja/tai näyttelytila
  • uusien kalusteiden toimitus ≥ 3 000 € (alv 0 %) tilauksissa/kalustehankinnoissa
  • uusien irtokalusteiden asennus
  • sisustussuunnittelu I < 50 000 € (alv 0 %) kalustehankinnoissa
  • jälkihuoltopalvelut
  • projektikoordinointi > 50 000 € (alv 0%) kalustehankinnoissa
  • raportointi

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
29.05.2019 - 31.03.2022
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.05.2025
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Ympäristövastuu
Sosiaalinen vastuu
Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa