<
Yhteishankinnat

Toimistokalusteet 2019–2025

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Toimistokalusteet 2019–2025

Sopimuskausi

29.05.2019 - 30.05.2025

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

30.05.2025

Toimintamalli

Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016

Tilaajavastuulain selvityksiä ei tehdä keskitetysti Hanselin toimesta

Mitä voin hankkia?

Voit hankkia ergonomisia, toimintavarmoja, kestäviä, laadukkaita, ympäristöystävällisiä ja elinkaarikustannuksiltaan edullisia toimistokalusteita.

Laadukkaiden tuotteiden lisäksi saat sopimustoimittajilta monipuolisia palveluita ja erinomaiset sopimusehdot.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • työpistekalusteet (mm. työtuolit ja –pöydät, säilyttimet, seinäkkeet)
  • kohtaamistilojen kalusteet (mm. tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit, sohvat, nojatuolit, sohvapöydät)
  • opetustilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • auditoriotilojen kalusteet (tuolit ja pöydät, jotka tarvittaessa voidaan liittää yhteen, auditorion etuosan tiski)
  • ruokailutilojen kalusteet (tuolit, pöydät, hyllyt, kaapit)
  • majoitustilojen kalusteet (sängyt, säilyttimet, tuolit, pöydät)
  • vastaanotto- ja/tai palvelutiskit (valmiit tai räätälöidyt istuin- ja/tai
  • seisomakorkeudella toimivat palvelutiskiratkaisut)
  • valvomotilojen kalusteet
  • siirreltävät puhelinkopit ja työtila/neuvottelutilaratkaisut
  • akustiikkatuotteet
  • valaisimet (julkitilakäyttöön)

Sopimukseen kuuluvat myös kalustamiseen liittyvät tuotteet:

  • verhot, matot ym. tekstiilit julkitilakäyttöön
  • viherkasvit (orgaaniset tai synteettiset)
  • kalustukseen liittyvät lisävarusteet ja tarvikkeet (naulakot, lehti- ja esite-telineet jne.)
  • av-kalusteet (tussitaulut, telineet, av-seinät ja -vaunut)

Tuotteiden hintaan sisältyvät seuraavat palvelut veloituksetta:

  • asiakaspalvelu
  • myymälä- ja/tai näyttelytila
  • uusien kalusteiden toimitus ≥ 3 000 € (alv 0 %) tilauksissa/kalustehankinnoissa
  • uusien irtokalusteiden asennus
  • sisustussuunnittelu I < 50 000 € (alv 0 %) kalustehankinnoissa
  • jälkihuoltopalvelut
  • projektikoordinointi > 50 000 € (alv 0%) kalustehankinnoissa
  • raportointi
'