Meistä

Voimmeko auttaa? Ota yhteyttä!

Asiakaspalvelumme palvelee ma–pe klo 8–16, puh. 029 444 4300,  tai chat (avaa chat-ruutu sivun alalaidasta). 

Tarvitsetko tukea yhteishankintojemme käyttöön? Hyödyntäessäsi yhteishankintojamme saat veloituksetta katselmointi- ja kommentointiapua minikilpailutukseesi. Hankintojen tuki -yksikkö on apunasi  arkipäivisin klo 9–15 puh. 029 444 4288, tuki@hansel.fi. Vastaamme tiedusteluihin mahdollisimman pian ja annamme arvion kommentointiin tarvittavasta ajasta.

Asiantuntijamme esittäytyvät

Meitä hanselilaisia on yli 120. Suurin osa meistä on julkisten hankintojen ammattilaisia – tunnemme hankintalain kiemurat ja kilpailutuskäytännöt. Saamme usein kiitosta myös palveluasenteestamme. Tutustu meihin!

Oletko uusi asiakas?

Kokosimme tietoa palveluistamme ja siitä, kuinka pääset alkuun niiden käytössä. Toivottavasti sinun organisaatiosi on seuraava asiakkaamme – lämpimästi tervetuloa!

Avoimet työpaikat

Kysyntä palveluillemme kasvaa ja etsimme uusia julkisten hankintojen osaajia joukkoomme. Jos innostut työskentelystä hankintoihin intohimoisesti suhtautuvien rautaisten ammattilaisten kanssa, ota yhteyttä!

Uutiskirje tarjoilee ajankohtaista tietoa

Joka kuukausi asiakkaidemme sähköpostiin kilahtavat Palvelu-uutiset. Toimittajamme ja kilpailutuksiin osallistumisesta kiinnostuneet tarjoajat puolestaan löytävät ajankohtaiset kuulumisemme Hankintavälylästä. Jos et vielä saa meiltä uutiskirjettä, liity kipin kapin postituslistalle!

Näkökulmia hankintoihin blogissa

Blogipalstalla ääneen pääsevät osaavat asiantuntijamme. He ottavat kantaa kiinnostaviin ajankohtaisiin ilmiöihin, kyseenalaistavat ja hälventävät julkisiin hankintoihin liittyviä ennakkoluuloja tai ihan vaan kertovat omista kokemuksistaan hankintamaailmassa.

Hansel yrityksenä

Olemme julkishallinnon yhteishankintayksikkö ja pääpalvelumme on siis yhteishankintojen tarjoaminen. Meiltä saat myös asiantuntijapalveluita omien kilpailutustesi tekemiseen tai hankintatoimen kehittämiseen. Otathan yhteyttä, kun etsit luotettavaa ja vastuullista kumppania julkisiin hankintoihin!

Liiketoimintaperiaatteet

Olemme vahvasti luottamusbisneksessä. Asiakkaamme luottavat osaamiseemme ja siihen, että meiltä saa laadukkaat tuotteet ja palvelut hyvillä ehdoilla. Toimittajat puolestaan odottavat meiltä tasapuolisuutta ja kansalaiset verorahojen viisaasta käyttöä. Meille on tärkeää toimia eettisesti ja vaatimustenmukaisesti.

Asiakkaamme kertovat

Lue asiakkaidemme onnistumistarinoita ja saa inspiraatiota omiin hankintoihisi! Olemme koonneet kokemuksia erikokoisista organisaatioista ja erityyppisestä yhteistyöstä. Mukana on muun muassa kuvauksia asiakkaille toteuttamistamme kilpailutuksista sekä hankintatoimen kehittämisprojekteista.

Tapahtumat

Webinaareissamme asiantuntijamme pureutuvat ajankohtaisiin aiheisiin kiinnostavista näkökulmista – ne myös tallennetaan. Tapahtumissamme kohtaat muita julkisista hankinnoista kiinnostuneita. Tarjoamme myös tietoiskuja esimerkiksi yhteishankintojen käytöstä.

Hanselin vuosi 2021

Vuosikertomuksemme kertoo, mitä teimme juhlavuonnamme 2021. Myös vastuullisuusraporttimme on integroitu vuosikertomukseen.