Toimitilakalusteet 2021–2025 DPS
Osa-alueet
Mitä voin hankkia?
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita.
DPS:ssä on kaksi toisistaan erillistä luokkaa, joiden käyttämisestä asiakas voi päättää minikisakohtaisesti:
Luokka 1 (Kalusteet tavarahankintana)
Asiakas tekee hankinnan luokasta 1, mikäli Asiakas hankkii tuotteet tavarahankintana. Tavarahankintamallissa tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle tai Asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.
Luokka 2 (Kalusteet palveluhankintana)
Asiakas tekee hankinnan luokasta 2, mikäli Asiakas hankkii tuotteet palveluhankintana. Palveluhankintamallissa Asiakas maksaa palveluista ja niihin sisältyvistä tuotteista kuukausittaista palvelumaksua. Palvelumallissa tuotteiden omistusoikeus jää Toimittajalle.
Liittyminen kannattaa!
Yhteishankintaan liittyminen tehdään tämän hankinnan verkkopalvelusivulta ”Liity tähän yhteishankintaan” -painikkeesta.
Haluatko toimittajaksi?
Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Kurkkaa lisätietoja videolta!
Hansel - Haluatko sopimustoimittajaksi?
Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:
Liittyminen
Liity viimeistään 11.11.2025
- Sopimuskausi
- 12.11.2021 - 11.11.2025
- Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
- 11.11.2027
- Toimintamalli
- Sisäinen kilpailutus
- Tilaajavastuulaki
- Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta
Yhteystiedot
Kysy lisää asiantuntijoiltamme