<
Yhteishankinnat

Toimitilakalusteet 2021–2025

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Toimitilakalusteet 2021–2025

Liity viimeistään

11.11.2025

Sopimuskausi

12.11.2021 - 11.11.2025

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

11.11.2027

Toimintamalli

Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Asiakkaiden käyttöön erilaiset toimistokalusteet sisältäen työpistekalusteet sekä kohtaamistilojen kalusteet (neuvottelu-, oleskelu-, taukotila- ja aulatilojen kalusteet). Hankintaan kuuluvat myös palvelut kuten toimitus ja asennus. Myös kalustehankintoihin liittyvät lisäpalvelut kuten esimerkiksi kierrätys ja inventointi.

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisen hankintajärjestelmällä on mahdollista hankkia toimitilakalusteita, muita kalustevalikoiman tuotteita sekä kalustamiseen liittyviä tuotteita, kuten mm. erilaisia työtuoleja, työpöytiä, seinäkkeitä, sohvia, nojatuoleja, siirrettäviä puhelinkoppeja, sohvapöydät, kohtaamistilojen kalusteita, verhoja ja mattoja jne. Dynaamisen hankintajärjestelmään kuuluu tämän lisäksi erilaisia kalustamiseen ja työympäristöön liittyviä lisäpalveluja.

Alustavana suunnitelmana on, että dynaaminen hankintajärjestelmästä voi hankkia kalusteita omaksi tai kokonaispalveluna Toimittajalta. Kokonaispalvelussa Toimittaja omistaa tuotteet ja Asiakas maksaa palveluista ja niihin sisältyvistä tuotteista palvelumaksua Toimittajalle.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan.

Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä?

Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

 

'