Toimitilakalusteet 2021–2025 DPS

Osa-alueet

Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana

Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita. 

DPS:ssä on kaksi toisistaan erillistä luokkaa, joiden käyttämisestä asiakas voi päättää minikisakohtaisesti:

Luokka 1 (Kalusteet tavarahankintana) 

Asiakas tekee hankinnan luokasta 1, mikäli Asiakas hankkii tuotteet tavarahankintana. Tavarahankintamallissa tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle tai Asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.

Luokka 2 (Kalusteet palveluhankintana) 

Asiakas tekee hankinnan luokasta 2, mikäli Asiakas hankkii tuotteet palveluhankintana. Palveluhankintamallissa Asiakas maksaa palveluista ja niihin sisältyvistä tuotteista kuukausittaista palvelumaksua.  Palvelumallissa tuotteiden omistusoikeus jää Toimittajalle. 

Liittyminen kannattaa!

Yhteishankintaan liittyminen tehdään tämän hankinnan verkkopalvelusivulta ”Liity tähän yhteishankintaan” -painikkeesta.

Haluatko toimittajaksi?

Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Kurkkaa lisätietoja videolta! 

Hansel - Haluatko sopimustoimittajaksi?

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Liittyminen

Liity viimeistään 11.11.2025

Sopimuskausi
12.11.2021 - 11.11.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
11.11.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Hanna Suono

Kategoriapäällikkö

hanna.suono@hansel.fi