Toimitilakalusteet 2021–2025

Delområdena i ramavtalet

Luokka 1: Kalusteet tavaranhankintana

Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat toimitilakalusteita sekä niihin liittyviä palveluita. 

DPS:ssä on kaksi toisistaan erillistä luokkaa, joiden käyttämisestä asiakas voi päättää minikisakohtaisesti:

Luokka 1 (Kalusteet tavarahankintana) 

Asiakas tekee hankinnan luokasta 1, mikäli Asiakas hankkii tuotteet tavarahankintana. Tavarahankintamallissa tuotteiden omistusoikeus siirtyy Asiakkaalle tai Asiakkaan määrittämälle kolmannelle osapuolelle.

Luokka 2 (Kalusteet palveluhankintana) 

Asiakas tekee hankinnan luokasta 2, mikäli Asiakas hankkii tuotteet palveluhankintana. Palveluhankintamallissa Asiakas maksaa palveluista ja niihin sisältyvistä tuotteista kuukausittaista palvelumaksua.  Palvelumallissa tuotteiden omistusoikeus jää Toimittajalle. 

Liittyminen kannattaa!

Yhteishankintaan liittyminen tehdään tämän hankinnan verkkopalvelusivulta ”Liity tähän yhteishankintaan” -painikkeesta.

Haluatko toimittajaksi?

Hansel hyväksyy mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Kurkkaa lisätietoja videolta! 

Hansel - Haluatko sopimustoimittajaksi?

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Anslutning

Anslut dig senast 11.11.2025

Avtalsperiod
12.11.2021 - 11.11.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
11.11.2027
Verksamhetsmodell
Intern upphandling
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda