Om oss

Behöver du hjälp? Ta kontakt!

Vår kundservice har öppet må-fre kl 9-15, tel. 029 444 4300, asiakaspalvelu@hansel.fi.

Behöver du hjälp med våra gemensamma upphandlingar? När du gör en minikonkurrensutsättning får du, vid behov, en kostnadsfri gransknings- och kommenteringshjälp. Vår enhet ”Stöd för upphandling” finns till hands vardagar kl 9-15 tel. 029 444 4288, tuki@hansel.fi. Vi svarar så snabbt som möjligt och värderar hur mycket tid vår vi behöver för kommentering.  

Våra sakkunniga presenterar sig

Bekanta dig med vår personal.

Affärsprinciper

Upphandling är en business där tillförlitlighet är väldigt viktigt. Våra kunder litar på vårt kunnande och på att de via oss får produkter och tjänster av hög kvalitet och till goda villkor. Leverantörerna förväntar sig schysst likabehandling och allmänheten förväntar sig en vettig användning av skattepengarna. För oss är det viktigt att alltid beakta etiska aspekter och krav.

Företaget Hansel

Vårt uppdrag och kärnkompetens är upphandlingar inom den offentliga sektorn. Hos oss får du sakkunniga tjänster för din konkurrensutsättning eller för utveckling av din upphandlingsverksamhet. Kontakta oss när du vill ha en tillförlitlig och ansvarstagande partner för upphandlingar inom den offentliga sektorn!

Är du vår nya kund ?

Vi har samlat ihop information om våra tjänster och hur du kan börja använda dem. Hoppas din organisation är vår blivande kund – ni är varmt välkomna!

Årlig översyn 2021

Vad gjorde vi under året 2021? Hansels hållbarhetsredovisning är också integrerad i vår årsberättelse. Läs mer!