Oletko uusi asiakas?

Tarjoamme sinulle tukea julkisiin hankintoihin yhteishankintasopimusten, kehittämispalveluiden ja kilpailutuskonsultoinnin muodossa.  Avainsanoja toiminnassamme ovat vastuullisuus ja digitaalisuus.

Kuulutko asiakaskuntaamme?

Hanselin asiakkuus perustuu Hansel-lakiin. Oletko epävarma, onko organisaationne jo asiakas? Tarkista asia verkkopalvelumme Asiakkaat-sivulta!

Jos sinulle on epäselvää, voitteko hyödyntää palveluitamme, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@hansel.fi. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään selvittämään, täyttyvätkö Hansel-laissa esitetyt asiakkuuden edellytykset.

Voit myös täyttää asiakkuusselvityskyselyn (Forms-lomake). Kyselyn täyttäminen ei sido sinua mihinkään. Kun selvitys on tehty, olemme sinuun yhteydessä. Jos herää kysymyksiä, niin voit olla yhteydessä asiakkuusselvitys@hansel.fi.

Tutustu myös asiakkuuspäälliköihimme Yhteystiedot-osiossa!

Kuinka aloittaa palveluidemme käyttö? | Rekisteröidy sivun oikeasta yläkulmasta

Ensimmäiseksi sinun tulee rekisteröityä verkkopalveluumme. Rekisteröitymisen jälkeen sinulle avautuvat yhteishankintojemme kaikki tiedot, ja pääset liittymään valitsemiisi sopimuksiin. Rekisteröityminen ohjaa sivuston näyttämään sinulle vain ne sopimukset ja palvelut, joita voit hyödyntää.

  1. Klikkaa sivuston oikeasta yläkulmasta "Kirjaudu sisään / Ei tunnuksia? Rekisteröidy". Täytä pyydetyt kentät ja anna haluamasi salasana. (Huom. älä käytä HAKA tai VIRTU -rekisteröitymistä).
  2. Rekisteröinti vahvistetaan sähköpostiisi tulevan linkin kautta. Jos et saa vahvistusviestiä, kannattaa tarkastaa roskapostikansio. Vahvistuksen jälkeen voit kirjautua palveluumme ja hyväksyä tietosuojakäytäntömme.
  3. Tiedät olevasi kirjautuneena, kun oikeassa yläreunassa näkyvät omat nimikirjaimesi.
  4. Liittymisoikeudet: Organisaationne päättää itse, kuka tai ketkä saavat liittyä organisaation puolesta yhteishankintoihin. Hansel ei aseta tälle tarkkoja kriteereitä, emmekä edellytä esimerkiksi allekirjoitusoikeutta.

039-hansel-oletko-uusi-asiakas-s.jpg

Hankinnat kannattaa tehdä yhdessä

Palvelujemme ytimen muodostavat yhteishankinnat. Niiden avulla voit tehdä hankintoja ilman omaa kilpailutusta. Yhdessä tehtyjen hankintojen etuja ovat riskittömyys, säästyneet kustannukset sekä hyvä hintataso. Huolehdimme myös markkinoiden toimivuudesta, ja sopimustoimittajistamme 42 prosenttia on pk-yrityksiä.

Tutustu jatkuvasti kehittyvään sopimusvalikoimaamme ja liity mukaan. 

Tukea omiin kilpailutuksiisi

Saat tukea asiantuntijoiltamme omien kilpailutustesi tekemiseen. Kokeneet asiantuntijamme ovat perehtyneet kilpailuttamiseen ja sopimusoikeuteen. Avullamme varmistut siitä, että hankinnat kilpailutetaan sääntöjen mukaisesti mahdollisimman hyvillä sopimusehdoilla, hinta- ja laatutekijät huomioiden. Lue lisää kilpailutuspalveluistamme.

Puhtia hankintoihin

Hankinnat muodostavat merkittävän osan kuntien menoista, joten on tärkeää, että hankinnat toteutetaan taloudellisesti, suunnitelmallisesti ja tehokkaasti. Avuksi tässä tehtävässä tulevat kehittämispäällikkömme. Määritämme yhdessä kehittämispolun, joka ottaa huomioon juuri sinun yksikkösi kehittämistarpeet ja resurssit.