Security and Agency Services 2021–2025 DPS
Sub-areas of the framework agreement
Class 1
Class 2
Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.
Mitä voin hankkia?
Tämän dynaamisena hankintajärjestelmänä (DPS) toteutettavan yhteishankinnan kohteena ovat turvallisuus- ja aulapalvelut asiakkaillemme.
DPS:n kohteena olevat palvelut:
- aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu
- hälytysvalvonta
- järjestyksenvalvonta
- paikallisvartiointi
- piirivartiointi
- työmaiden vartiointi ja
- turvatarkastus
sekä seuraavat lisäpalvelut:
- arvokuljetukset
- avainhallintapalvelut
- etävalvonta
- henkilökorttipalvelu
- henkilösuojaus
- koulutus- tarkastus- ja suunnitelmapalvelut (kuten suojelujohtaminen)
- langaton kutsupainike -palvelu
- pääkäyttäjäpalvelut
- virtuaaliaulapalvelu
Palveluiden tulee täyttää dynaamisessa hankintajärjestelmässä ja hankintasopimuksessa asetetut vähimmäisvaatimukset.
Turvallisuus- ja aulapalveluiden hankinnasta kiinnostunut asiakas, haluatko tietää, ketkä toimittajat ovat mukana? Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin näet listauksen mukana olevista toimittajista, saat tarkempia tietoja hankinnasta sekä vinkkejä oman minikilpailutuksen tekemiseen.
Haluatko toimittajaksi?
Haluatko toimittajaksi Turvallisuus- ja aulapalveluiden DPS:ään? Käy tutustumassa osallistumispyyntöön Hilmassa.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen luokkaan. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko toiseen tai molempiin luokkiin.
Joining
Join by 31.12.2025
- Agreement term
- 07.06.2021 - 31.12.2027
- Expiration date of customer-specific contracts
- 31.12.2030
- Operating model
- Minicompetition
- Tilaajavastuulaki
- Reports required by the Act on the Contractor’s Obligations and Liability when Work is Contracted Out have been prepared
Contact information
Ask more from our experts