Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021–2025
Delområdena i ramavtalet
Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.
Mitä voin hankkia?
Tämän dynaamisena hankintajärjestelmänä (DPS) toteutettavan yhteishankinnan kohteena ovat turvallisuus- ja aulapalvelut asiakkaillemme.
DPS:n kohteena olevat palvelut:
- aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu
- hälytysvalvonta
- järjestyksenvalvonta
- paikallisvartiointi
- piirivartiointi
- työmaiden vartiointi ja
- turvatarkastus
sekä seuraavat lisäpalvelut:
- arvokuljetukset
- avainhallintapalvelut
- etävalvonta
- henkilökorttipalvelu
- henkilösuojaus
- koulutus- tarkastus- ja suunnitelmapalvelut (kuten suojelujohtaminen)
- langaton kutsupainike -palvelu
- pääkäyttäjäpalvelut
- virtuaaliaulapalvelu
Palveluiden tulee täyttää dynaamisessa hankintajärjestelmässä ja hankintasopimuksessa asetetut vähimmäisvaatimukset.
Turvallisuus- ja aulapalveluiden hankinnasta kiinnostunut asiakas, haluatko tietää, ketkä toimittajat ovat mukana? Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin näet listauksen mukana olevista toimittajista, saat tarkempia tietoja hankinnasta sekä vinkkejä oman minikilpailutuksen tekemiseen.
Haluatko toimittajaksi?
Haluatko toimittajaksi Turvallisuus- ja aulapalveluiden DPS:ään? Käy tutustumassa osallistumispyyntöön Hilmassa.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen luokkaan. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko toiseen tai molempiin luokkiin.
Anslutning
Anslut dig senast 31.12.2025
- Avtalsperiod
- 07.06.2021 - 31.12.2025
- Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
- 31.12.2028
- Verksamhetsmodell
- Intern upphandling
- Tilaajavastuulaki
- Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda