Säkerhets- och byråtjänster 2021–2025 DPS

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.

Yhteishankinnan edut

  • Saat Hanselista apua ja tukea minikilpailutuksesi tekemiseen sekä laaja-alaista substanssiosaamista toimialasta ja sen erityispiirteistä
  • Minikilpailutuksen malliasiakirjat auttavat tarvekartoituksessa, minikilpailutuksen toteutuksessa ja hankintapäätöksen tekemisessä
  • Tarpeitasi tukevat sopimus-, turvallisuus- ja palvelutasoehdot, joita on mahdollisuus tarkentaa hankintasopimuksella
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, mm. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta. Valvomme DPS-sopimusehtojen toteutumista ja vastaamme niiden hallinnasta koko sopimuksen keston ajan

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisena hankintajärjestelmänä (DPS) toteutettavan yhteishankinnan Luokka 1 kohteena ovat turvallisuus- ja aulapalvelut asiakkaillemme.

DPS:n kohteena olevat palvelut:

  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu
  • hälytysvalvonta
  • järjestyksenvalvonta
  • paikallisvartiointi
  • piirivartiointi
  • työmaiden vartiointi ja
  • turvatarkastus

sekä seuraavat lisäpalvelut:

  • arvokuljetukset
  • avainhallintapalvelut
  • etävalvonta
  • henkilökorttipalvelu
  • henkilösuojaus
  • koulutus- tarkastus- ja suunnitelmapalvelut (kuten suojelujohtaminen)
  • langaton kutsupainike -palvelu
  • pääkäyttäjäpalvelut
  • virtuaaliaulapalvelu

Palveluiden tulee täyttää dynaamisessa hankintajärjestelmässä ja hankintasopimuksessa asetetut vähimmäisvaatimukset.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
07.06.2021 - 30.06.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.06.2029
Verksamhetsmodell
Intern upphandling
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Miljöansvar
Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Ytterligare information om upphandlingen

Harri Ojala

Kategorichef

harri.ojala@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga