Tapahtumat

Kohtaamisia hankintojen parissa työskenteleville

Tapahtumamme ovat asiantuntijoiden kohtaamispaikkoja, joissa jaetaan tietoa, vaihdetaan kokemuksia ja verkostoidutaan. Järjestämme tapahtumia ja tilaisuuksia myös yhteistyössä sopimustoimittajiemme sekä muiden yhteistyökumppaniemme kanssa.

Tulevat webinaarit asiakkaillemme

COMPLIANCE – NÄKÖKULMIA EETTISEEN JA VAATIMUSTENMUKAISEEN TOIMINTAAN
To 9.12. klo 13


Mitä EU:n Whistleblower-direktiivi tuo tullessaan? Miten eettinen ja vaatimustenmukainen toiminta varmistetaan Hanselissa? Mitä näkökulmia kannattaa erityisesti huomioida julkisten hankintojen toimintaympäristössä?
Esiintyjät: lakiasiainjohtaja Eija Kontuniemi ja johtava lakimies Kirsi Kunnas-Leinonen

* * *

TIEDONHALLINTA JA DIGITURVALLISUUS
to 20.1. klo 9.30
11

Tule kuuntelemaan hyödyllisiä puheenvuoroja tiedonhallintalain soveltamisesta ja digiturvallisuuden merkityksestä julkisella sektorilla. Kategoriapäällikkömme Marjut Sood esittelee myös uudet yhteishankintamme, joita voit hyödyntää tiedonhallintaan ja digiturvallisuuteen liittyvien asiantuntijapalveluiden hankinnoissasi. Lisää tapahtuma jo nyt kalenteriisi! Kerromme tilaisuudesta ja ilmoittautumisesta pian lisää.

Näihin webinaareihin ovat tervetulleita osallistumaan kaikki Hanselin asiakkaat. Webinaarit ovat asiakkaillemme maksuttomia. Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin pääset ilmoittautumaan mukaan! Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia hansel.fi-palveluun, rekisteröidy oikeasta yläkulmasta. 

Infotilaisuudet ja minikisaklinikat

PAINATUS- JA DIGITOINTIPALVELUT 2022-2027
to 16.12. klo 9-10 

Hansel valmistelee Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 -yhteishankintaa ja liittyminen yhteishankintaan avataan joulukuussa 2021. Yhteishankinta tulee olemaan jatkoa Painatuspalvelut 2018–2022 -yhteishankinnalle. Tuleva Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 -yhteishankinta tulee olemaan kaikkien Hanselin asiakkaiden käytettävissä syksystä 2022 alkaen. Järjestämme asiakasinfon, jossa kerromme suunnitelmistamme tulevan yhteishankinnan osalta. 

Ilmoittaudu mukaan asiakasinfoon:

  • to 16.12.2021 klo 9–10 järjestettävä asiakasinfo on suunnattu kuntaorganisaatioille sekä valtiohallinnon organisaatioille, jotka eivät ole mukana voimassa olevassa Painatuspalvelut 2018–2022 yhteishankinnassa – ilmoittaudu infoon täyttämällä ilmoittautumislomake.

* * *

IT-LAITTEIDEN KUUMA LINJA
joka toinen perjantai klo 9–10
pe 10.12. 

Hanselin IT-laitteiden kategoriapäälliköt Jungman & Lehtisaari ovat tavattavissa Teamsissa aina joka toinen perjantai klo 9–10. Tervetuloa kanssamme ideoimaan, kommentoimaan tai kysymään tietokoneiden, monitoimilaitteiden, tulostimien, esitystekniikan, mobiilipäätelaitteiden ja muiden IT-laitteiden hankintoihin liittyvistä asioista. 

Kuumille linjoille ovat tervetulleita osallistumaan kaikki Hanselin asiakkaat. Kirjaudu sisään verkkopalveluumme niin pääset klikkaamaan tällä sivulla vain kirjautuneille käyttäjille näkyvää osallistumislinkkiä.

Tunnelmia ICT-päivästä 2021

Hanselin ICT-päivää vietettiin tänä vuonna webinaarin muodossa. Lauteilla oli mm. robotiikan, tekoälyn ja julkisten hankintojen huippuosaajia ja linjoilla satoja kiinnostuneita kuulijoita. Tapahtuman tallenne ja esitysmateriaali on asiakkaidemme katsottavissa vuoden 2021 ajan, kurkkaa lisätietoja!