<
Uutiset

Muutto- ja tavarankuljetuspalvelut 2020–2025 DPS käynnistymässä – tule mukaan asiakastyöryhmään ja vaikuta sopimuksen sisältöön!

16.09.2020

Muutto- ja tavarankuljetuspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä on käynnistymässä. Tällä sopimuksella voit hankkia laajan valikoiman erilaisia muutto- ja tavarankuljetuspalveluita - niin yksittäisen kotitalouden muuton, tarpeettomien huonekalujen kierrätyksen kuin kokonaisen viraston uudelleensijoittumisenkin. Pitäisikö sopimukseen kuulua vielä muutakin? Tule mukaan asiakastyöryhmään ja vaikuta hankinnan lopulliseen sisältöön! 

Millaisia hankintatarpeita teidän organisaatiollanne on?

Onko organisaatiollanne tarvetta kuljettaa säännöllisesti kevyttä tavaraa omien toimipisteidenne välillä? Sisäinen kuriiripalvelu voidaan sisällyttää hankinnan piiriin, jos asiakkailla on siihen riittävästi kiinnostusta. Myös arkistojen siirrot digitoitavaksi aiheuttavat logistiikkatarpeita, joihin voit saada ratkaisun tämän yhteishankinnan avulla. 

Tule siis mukaan asiakastyöryhmään ja kerro meille, mitä kaikkea tämän yhteishankinnan mielestäsi olisi hyvä sisältää! Ilmoita kiinnostuksestasi sähköpostitse kilpailutus@hansel.fi 30.9. mennessä. Otsikoi viestisi ”Muutto- ja tavarankuljetuspalvelut asiakastyöryhmä”. Asiakastyöryhmätyöskentelyssä pyritään hyödyntämään mahdollisimman paljon videoneouvottelutekniikkaa. 

Laaja valikoima muutto- ja tavarankuljetuspalveluita sekä valtio- että kunta-asiakkaiden hyödyksi

Vaikka sopimuksen sisältöön voikin vielä vaikuttaa, on yhteishankinnan nykyistä, toimivaksi todettua runkoa ja alan käytänteitä hyödynnetty mahdollisuuksien mukaan. Sopimus tulee asiakkaiden käyttöön joulukuussa ja sisältää laajan valikoiman muutto- ja tavarankuljetuspalveluita koko Manner-Suomen alueella: 

•    Muuttokuljetuspalvelut, kuten muuttomiehen työt, asennustyöt ja muuttoauton käyttö
•    Muuton tukipalvelut kuten asiakaspalvelutyöt 
•    Muuttoon liittyvät suunnittelu-, työnjohto-, projektijohto- sekä varastointipalvelut
•    Muutossa tarvittavien tavaroiden ostaminen tai vuokraaminen

Aiempi Muuttokuljetuspalveluiden sopimuksemme oli avoinna vain valtionhallinnon asiakkaille, mutta kohta käynnistyvä uusi sopimus on avoinna kaikille asiakkaillemme – toivotammekin siis myös kunnat, kuntayhtymät ja seurakunnat lämpimästi tervetulleeksi! 

Mikä DPS? 

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on täysin sähköinen hankintamenettely. DPS:ssä on useita toimittajia, ja heitä voi tulla lisää koko sopimuskauden ajan. Asiakas tekee hankinnat DPS:ssä sisäisen kilpailutuksen kautta. Omiin minikisoihinsa asiakas saa Hanselista valmiit mallipohjat ja hyvän tuen. Asiakas voi hyödyntää myös Hanselin ilmaista Muuttokuljetuspalvelu-työkalua, ja pääsee tekemään omat, sähköiset kilpailutuksensa suoraan Hanselin verkkopalvelussa. Ja luonnollisesti asiakas hyötyy myös muista yhteishankinnan eduista, kuten kilpailukykyisistä hinnoista, hyvistä sopimusehdoista, luotettavista sopimustoimittajista ja toimitusvarmuudesta. 
Lue lisää. 

Lisätietoja yhteishankinnasta antavat: 

kategoriapäällikkö Marko Hentilä, puh. 029 444 4235, marko.hentila@hansel.fi
kilpailuttamiskonsultti Jinna Jylhä, puh. 029 444 4236, jinna.jylha@hansel.fi