Uusi yhteishankinta Contact center -ratkaisuista suunnitteilla. Vastaa ja vaikuta! 

20.09.2022

Selvitämme asiakkaidemme alustavia tarpeita ns. Contact Center -ratkaisuille​​​​​. Kiinnostuitko? Kerro meille näkemyksesi hankinnan kohteesta ja organisaatiosi mahdollisista tarpeista!

Tuleva yhteishankinta mahdollistaisi Contact Center -ratkaisuiden ja palveluiden hankkimisen erikseen niin, etteivät ne ole välttämättä sidoksissa teleoperaattoripalveluiden toimittajaan. Contact Center -ratkaisuilla tarkoitetaan tässä tapauksessa esimerkiksi:

  • Contact Center -ohjelmistoja, järjestelmiä ja niiden integraatiotyötä olemassa oleviin järjestelmiin
  • Takaisinsoittoratkaisuja
  • Kokonaan ulkoistettua Contact Center -asiakaspalvelua

Jos ylläkuvattujen palveluiden hankkiminen kiinnostaa, vastaa muutamaan alla olevaan kysymykseen! Vastaaminen vie vain pari minuuttia eikä sido organisaatiotanne osallistumaan kyseiseen yhteishankintaan, jos se päätetään toteuttaa.

Vastaa Forms-kyselyyn tästä linkistä!