Uusi yhteishankinta Contact center -ratkaisuista suunnitteilla. Vastaa ja vaikuta!
Selvitämme asiakkaidemme alustavia tarpeita ns. Contact Center -ratkaisuille. Kiinnostuitko? Kerro meille näkemyksesi hankinnan kohteesta ja organisaatiosi mahdollisista tarpeista!
Tuleva yhteishankinta mahdollistaisi Contact Center -ratkaisuiden ja palveluiden hankkimisen erikseen niin, etteivät ne ole välttämättä sidoksissa teleoperaattoripalveluiden toimittajaan. Contact Center -ratkaisuilla tarkoitetaan tässä tapauksessa esimerkiksi:
- Contact Center -ohjelmistoja, järjestelmiä ja niiden integraatiotyötä olemassa oleviin järjestelmiin
- Takaisinsoittoratkaisuja
- Kokonaan ulkoistettua Contact Center -asiakaspalvelua
Jos ylläkuvattujen palveluiden hankkiminen kiinnostaa, vastaa muutamaan alla olevaan kysymykseen! Vastaaminen vie vain pari minuuttia eikä sido organisaatiotanne osallistumaan kyseiseen yhteishankintaan, jos se päätetään toteuttaa.
Vastaa Forms-kyselyyn tästä linkistä!