Hyppää sisältöön

Tukea toimistokalusteiden pienhankintoihin

10.10.2019

Toimistokalusteiden uusi pienhankintapalvelu helpottaa hankintaa ja lisää kilpailua. Voit kilpailuttaa kansallisen kynnysarvon alittavat toimistokalustehankintasi valmiilla mallipohjilla ja ohjeistuksilla, jotka saat liittymisen jälkeen verkkopalvelustamme.

Pienhankinnoilla tarkoitetaan kansallisen kynnysarvon (60 000 EUR) alittavia hankintoja. Pienhankintapalvelulla haluamme lisätä hankintojen läpinäkyvyyttä ja helpottaa kilpailuttamista, mahdollistaen asiakkaan ja toimittajan kannalta kevyen prosessin. Valmiit sopimusehdot nopeuttavat työtäsi.

Pienhankintapalvelun käyttö aloitetaan liittymisellä, jonka voit tehdä palvelun omalla sivulla kirjautumisen jälkeen. 

Tutustu ja liity toimistokalusteiden pienhankintapalveluun

Syksyllä 2019 pienhankintojen tarjouskilpailut tehdään Word-dokumenteilla, mutta ensi vuoden aikana pienhankinnat voi tehdä helposti omassa sähköisessä palvelussaan, joka tulee tarjoamaan monia hankintaa helpottavia ominaisuuksia. 

Kynnysarvon ylittävissä hankoinnoissa suosittelemme käyttämään toimistokalusteiden dynaamista hankintajärjestelmää.

Miksi käyttää Hanselin pienhankintapalvelua?

  • Tarjouskilpailulla saat parhaat tarjoukset myös kynnysarvon alittaviin hankintoihisi: Varmistat tarjouspyyntösi näkyvyyden ja mahdollistat usean tarjouksen saamisen.
  • Saat meiltä valmiit sopimusehdot sekä tukea toimittajahallintaan.
  • Tarjouspyynnön tekeminen ja niihin vastaaminen helpottuvat valmiiden mallipohjien avulla.
  • Pienhankintapalvelu mahdollistaa joustavan toimittajavalinnan ja tarjousten vertailun.
  • Tarkastamme toimittajien taustat, kuten taloudellisen tilanteen.

Lisätiedot:

Kimmo Vuorela
kategoriapäällikkö
kimmo.vuorela@hansel.fi