Turvakalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe on alkanut 4.1.2021

11.01.2021

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS tarjoaa helpon hankintakanavan Turvakalusteiden hankintaan. Käy tutustumassa yhteishankinnan sisältöön täällä ja liity mukaan!

DPS on täysin sähköinen hankintamenettely, joka on avoin soveltuvuusehdot täyttäville toimittajille koko sen keston ajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään kullakin hetkellä hyväksytyt toimittajat näet aina Toimittajat-välilehdeltä ja Cloudiasta. 

Teet DPS:ssä toimittajavalinnan hankintatarpeeseesi oman minikisan kautta. Säästät aikaa ja vaivaa avoimeen kilpailutukseen verrattuna, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden ja minikisa tehdään sujuvasti ja sähköisesti valmiita mallipohjia käyttäen. Hyödyntämällä yhteishankintaa, saat itsellesi edulliset sopimusehdot ja tukea Hanselin asiantuntijoilta minikisassa sekä sopimuskaudella!
  

Turvakalusteiden dynaamisen hankintajärjestelmän kautta voit hankkia:

- kassa-, paloturva-, avain-, dataturva- ja asekaapit;

- holvit, holvinovet ja turvaovet;

- palosuojatut arkistolaatikostot, vaate- ja lokerokaapit ja;

- edellä mainittuihin tuotteisiin kiinteästi liittyvät lisätarvikkeet ja laitteet.

DPS:n kohteena ovat seuraavat tuotteisiin liittyvät palvelut:

- konsultointi ja suunnittelu;

- asennus-, ennakkohuolto-,takuuhuolto- ja korjaushuoltopalvelu;

- korjaustyö;

- vanhan tuotteen noutopalvelu;

- kierrätyspalvelu ja;

- koulutus ja lisäkoulutus.

 


Lue tarkemmat tiedot yhteishankinnasta ja ohjeet minikisan tekemiseen yhteishankinnan omilta sivuilta. Muista rekisteröityä käyttäjäksi tai kirjautua sisään verkkopalveluun, niin saat kaikki tiedot käyttöösi. Apua voi aina kysyä Hanselin asiakaspalvelusta: asiakaspalvelu@hansel.fi tai puh. 029 444 4300.