Minikisa-apuri nyt käytössäsi tietokoneissa ja sote-alan henkilöstövuokrauksessa
Kisa-apurimme tarjoaa asiakkaiden ja toimittajien käyttöön kaksi helppokäyttöisistä ja maksutonta työkalua kilpailutusten toteuttamiseen hansel.fi-verkkopalvelussa. Ensimmäisenä lanseerasimme Pienhankintapalvelun, jota asiakkaamme voivat käyttää alle kansallisen kynnysarvon jääviin hankintoihinsa. Minikisa-apurilla taas asiakkaamme voivat toteuttaa näppärästi dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) sisäisen minikilpailutuksen, aina tarjouspyynnön julkaisusta hankintapäätökseen asti. Minikisa-apuri on erityisen hyödyllinen asiakkaillemme, joilla ei ole käytössään kaupallista, kuten esimerkiksi Cloudian, kilpailutusjärjestelmää.
Minikisa-apuri tulee porrastetusti käyttöön kaikkiin Hanselin dynaamisina hankintajärjestelminä (DPS) toteutettaviin yhteishankintoihin. Ensimmäisenä Minikisa-apuri on otettu käyttöön Tietokoneet 2021–2025 ja Sote-alan henkilöstövuokraus 2021–2025 -yhteishankinnoissa. Tiedotamme Minikisa-apurin käyttöönotosta muissa yhteishankinnoissamme myöhemmin.
Pääset Minikisa-apuriin kyseisten yhteishankintojen omilta verkkosivuilta Tee tarjouspyyntö -painikkeen kautta. Minikisa-apuri ohjaa sinua vaihe vaiheelta eteenpäin tarjouspyyntösi tekemisessä. Minikisa-apurista löydät myös valmiit mallipohjat sujuvoittamaan niin tarjouspyyntöjen kuin tarjoustenkin tekemistä.
Aloita Minikisa-apurin käyttäminen tutustumalla ohjevideoihin
Kysyttävää Minikisa-apurista? Ole yhteydessä asiakaspalveluumme: puh. 029 444 4300 tai asiakaspalvelu@hansel.fi.