Tämän Toimitilakalusteet –yhteishankinnan kautta Hanselin asiakkaat voivat hankkia kalusteita erilaisiin toimisto-, toimitila- ja toimintaympäristöihin. Yhteishankinta sisältää työpistekalusteet, kohtaamistilojen kalusteet (esim. neuvottelu-, oleskelu-, tauko- ja aulatilat) sekä näihin ympäristöihin liittyvät muut kalusteet, tuotteet ja palvelut. Yhteishankinta on suunnattu kaikille asiakkaillemme.
Toimintamallina on dynaaminen hankintajärjestelmä, joka tarjoaa joustavat raamit ja mahdollistaa hankinnan räätälöinnin omien tarpeiden mukaan.
Tuleva yhteishankinta on jatkoa Toimitilakalusteet 2021–2027 DPS:lle.
Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.6.2027. Aikataulu tarkentuu alkuvuoden 2027 aikana.
Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy