Erikoiskäyttötietokoneet 2021–2025 DPS

Valmistelemme Erikoiskäyttötietokoneet 2021–2025 -dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) keskeyttämistä. Tee uudet hankintasi Erikoiskäyttötietokoneet 2023–2027 -DPS:n kautta.

Yhteishankinnan edut

  • Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista).
  • Minikilpailutus sähköisesti valmiita mallipohjia käyttäen.
  • Tarpeitasi tukevat sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin on mahdollisuus vaikuttaa minikilpailutuksen tarjouspyynnössä tarkennettavilla vaatimuksilla.
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi.

Mitä voin hankkia?

Tästä dynaamisesta hankintajärjestelystä voit hankkia tarpeidesi mukaisesti erikoiskäyttötietokoneita (mm. ruggeroidut tabeltit ja kannettavat tietokoneet, sairaalatietokoneet ja ajoneuvotietokoneet), näyttöjä, lisälaitteita sekä lisätarvikkeita. Yhteishankinta sisältää myös tietokoneisiin liittyvät palvelut kaikkiin elinkaaren vaiheisiin, muun muassa:

  • Tilaus/toimitus
    • Puskurivarastopalvelu toimitusaikojen lyhentämiseksi
    • Tuoterekisteröintipalvelu
    • Esiasennuspalvelu (esimerkiksi ohjelmien esiasennukset ja tarroitukset)
  • Käyttöönotto
    • Laitteen purku pakkauksesta
    • Asennuspalvelu työpöydälle
  • Käyttö
    • Nouto-palautustakuu
    • On-Site-huoltopalvelu
    • Loppukäyttäjätuki
  • Poisto
    • Käytettyjen laitteiden välivarastopalvelu
    • Kierrätyspalvelu ja Vanhojen laitteiden lunastuspalvelu
    • Tietoturvallinen tuhoamispalvelu
  • Asiantuntijapalvelut
    • Asiakaspalvelu ja tekninen tuki pääkäyttäjille
    • Asiantuntijapalvelut esim. koulutukseen ja konfigurointiin

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
  • Riskiluokitus vähintään RL1-3 (RL4 vaatii luotettavan selvityksen)
  • Liikevaihto vähintään 5 miljoonaa euroa
  • Vastuuvakuutus 1 miljoonaa euroa
  1. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
  • Tarjoajalla on käytettävissään tarjouksessa ilmoitettujen alihankkijoiden voimavarat hankinnan toteuttamisessa.
  • Tarjoajalla on kokemusta hankinnan kohteena olevien tavaroiden toimittamisesta/palvelujen tuottamisesta viimeisen kolmen vuoden aikana. 
  • Toimittajalla tulee olla vähintään viisi (5) asiakasreferenssiä, joille toimittaja on toimittanut erikoiskäyttötietokoneita.
  • Hankinnan kohteena olevien tavaroiden/palvelujen toimittamisessa noudatetaan laadunvarmistustoimenpiteitä. 
  • Tarjoajalla on hankinnan toteuttamista varten käytössään asianmukaiset työvälineet, kalusto ja tekniset laitteet. 
  • Tarjoaja tai sen alihankkija noudattaa ympäristönhoitoon liittyviä toimenpiteitä, jotka kattavat hankinnan kohteena olevat palvelut.
  • Palvelutuotannosta vastaavalla henkilöstöllä on asiamukainen osaaminen.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.09.2025

Sopimuskausi
01.10.2021 - 30.09.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2030
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Tero Lehtisaari

Kategoriapäällikkö

tero.lehtisaari@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa