Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".
Yhteishankinnan edut
- Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennelaitteet ja niihin kiinteästi liittyvät palvelut haluamassasi laajuudessa.
- Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa omassa hankintasopimuksessasi.
- Voit myös jakaa hankintasi osa-alueisiin esimerkiksi kilpailuttamalla erillisissä minikilpailutuksissa LAN, WLAN tai WAN-laitteet.
- Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampaa ja helpompaa, koska olemme jo varmistaneet toimittajien soveltuvuuden (muun muassa yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista).
- Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.
- Teet minikilpailutuksen sähköisesti kilpailutusjärjestelmässä valmiiden mallipohjien avulla.
- Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde -asiakirjaan Asiakirjat-välilehdellä. Huomaathan, että Asiakirjat-välilehdelle pääset vain, kun olet rekisteröitynyt ja kirjautunut verkkopalveluumme.
Mitä voin hankkia?
Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia tietoliikenneverkon laitteet. Valikoimaan kuuluvat lähiverkon (LAN ja WLAN), laajaverkon (WAN) ja konesaliverkon laitteet sekä tietoturvalaitteet.
Laitteiden lisäksi voit myös hankkia yllä mainittuihin tuotteisiin kiinteästi liittyvät muut tuotteet (esimerkiksi lisätarvikkeet, tietoliikenneverkon laitteiden yhteyteen hankittavat muut laitteet kuten varavoimalaitteet ja ohjelmistot/ohjelmistojen käyttöoikeudet) sekä laitteisiin liittyvät palvelut.
Laitteisiin liittyviä palveluja voivat olla:
- käyttöönottoa tukevat palvelut, kuten asennuspalvelut ja vanhan laitteen noutopalvelu
- huolto- ja ylläpitopalvelut, kuten ohjelmiston päivitys, tekninen tuki, varalaitepalvelu, vaihtolaitetakuu, varaosapalvelu ja korjausaikapalvelu
- tietoturvallinen tuhoamispalvelu
- asiantuntijapalvelut
- verkonvalvonta- ja hallintapalvelut
Sopimuskausi
Yhteishankinnan sopimuskausi on 13.6.2025–30.6.2030.
Asiakkaan hankintasopimus voi olla voimassa 30.6.2032 asti. Hankintasopimus voi olla voimassa myös pidempään, jos siihen sisältyy tuotteisiin liittyviä palveluita, kuten huolto-, ylläpito- tai kierrätyspalveluita, jotka on hankittu tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kautta.
Liittyminen kannattaa
Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään sivun oikeasta ylälaidasta, saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.
Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset
Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:
- Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
- Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
- Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
- Riskiluokitus vähintään 3
- Liikevaihto vähintään 4 miljoonaa euroa
- Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
- Tarjoajalla on käytettävissään tarjouksessa ilmoitettujen alihankkijoiden voimavarat hankinnan toteuttamisessa.
- Tarjoajalla on kokemusta hankinnan kohteena olevien tavaroiden toimittamisesta/palvelujen tuottamisesta viimeisen kolmen vuoden aikana.
Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.
Haluatko toimittajaksi?
Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä!
Voit jättää osallistumishakemuksen Tietoliikennelaitteet 2025 (00758) -DPS:ään Hilmassa.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy