Hyppää sisältöön

Toimistotarvikkeet 2025–2027 (2029) Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Valmiiksi kilpailutetut edulliset hinnat asiakkaiden yleisimmin käyttämille tuotteille
  • Saat tilattua kaikki tarvitsemasi toimistotarvikkeet yhdeltä sopimustoimittajalta
  • Laaja valikoima vastuullisesti tuotettuja tuotteita
  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
  • Hansel valvoo hintatason toteutumista ja tuotteiden saatavuutta koko sopimuskauden ajan
  • Hansel vastaa sopimushallinnasta koko sopimuskauden ajan
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi koko sopimuskauden ajan

Katso Vastuullisuus-välilehdeltä, kuinka vastuullisuus on tässä yhteishankinnassa huomioitu.

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyn kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimistotarvikkeet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.

Hankinnan kohteeseen sisältyvät seuraavien tuoteryhmien tuotteet:

  • Arkistointi ja säilytystuotteet
  • Postitustuotteet
  • Kopio- ja tulostuspaperit
  • Työpistetarvikkeet
  • Toimiston pienlaitteet ja taulut tarvikkeineen
  • Pehmopaperit
  • Kahvitus-, puhdistus- ja hygieniatuotteet
  • Ensiaputarvikkeet
  • Ergonomiatuotteet
  • IT-tarvikkeet
  • Tulostustarvikkeet

Tarkemmat tiedot tuoteryhmien sisällöstä saat Asiakirjat-välilehdeltä löytyvästä Tuoteryhmien sisältö -asiakirjasta.

Määriteltyihin tuoteryhmiin sisältyvien tuotteiden lisäksi hankinnan kohteeseen kuuluu vähäisessä määrin asiakkaiden tarvitsemia ja toimittajan valikoimassa olevia liikelahjoja ja markkinointituotteita.

Voit tilata sopimustuotevalikoimaan sisältyviä tuotteita myös painettuna esimerkiksi organisaation logolla tai nimellä.

Puitejärjestelyyn sisältyviä palveluita ovat muun muassa:

  • Toimittajan asiakaspalvelu
  • Toimittamiseen ja varastointiin liittyvät palvelut
  • Täyttöpalvelu
  • Kierrätyspalvelu

Tarkemmat tiedot puitejärjestelyn sisällöstä saat Asiakirjat-välilehdeltä löytyvästä Hankinnan kohde -asiakirjasta.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely (pdf).

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 1.9.2025–31.8.2027. Lisäksi Hansel voi jatkaa sopimuskautta kahdella enintään yhden vuoden mittaisella optiokaudella. Ilmoitamme optioiden käytöstä viimeistään neljä kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä.

Asiakkaan hankintasopimukset voivat olla kestoltaan enintään neljä vuotta ja voimassa enintään kuusi kuukautta sopimuskauden päättymisen jälkeen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.09.2025 - 31.08.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
29.02.2028
Toimintamalli
Yksi toimittaja
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Tilaajavastuulaki

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Essi Muukka

Kategoriapäällikkö

essi.muukka@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa