Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020–2026 DPS

Mitä voin hankkia? 

Hankinnan kohteeseen kuuluu useita palvelualueita. 

Palvelualueet ovat seuraavat:

1. Viestinnän ja markkinoinnin konsultointi 
•    Esim. strategiakonsultointi: asiakkuus-, brändi-, viestintä- ja markkinointistrategioiden arviointi ja kehittäminen; viestinnän vaikuttavuus- ja tuloksellisuusarvioinnit; brändinhallinta

2. Viestinnän suunnittelu ja toteutus 
•    Viestinnän toimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: viestinnälliset hankkeet, kampanjat ja sisällöt, vuosikertomus, vastuullisuusviestintä, sisäinen viestintä

3. Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus 
•    Markkinoinnin toimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: kampanja, sisältö, visuaalinen ilme, tekstisuunnittelu, materiaalit ym.

4. Digitaalinen markkinointi ja viestintä 
•    Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: sisällönsuunnittelu ja -tuottaminen digitaalisiin kanaviin, digitaaliset palvelut (ml. mobiilipalvelut), digitaaliseen markkinointiviestintään liittyvä teknologia- ja järjestelmäsuunnittelu

5. Mediasuunnittelupalvelut 
•    Esim.: media-analytiikka, kampanja-, kohderyhmä- ja mediatutkimukset, mediakonsultointi, mediastrategian laatiminen, kanavasuunnittelu jne.; median oston suunnittelu, mediayhteydet ja trafikointi

   6. Viestinnän koulutuspalvelut 
•    Koulutuspalvelut voivat koskea mitä tahansa DPS:n palvelualueen kouluttamista. Esim.: mediavalmennus, esiintymiskoulutus

DPS-toimittajien kautta voit myös hankkia laajasti lisäpalveluita, kuten:
•    Viestinnän ja markkinoinnin kvalitatiiviset ja kvantitatiiviset tutkimukset
•    Tapahtumamarkkinointi sekä tapahtumien suunnittelu ja toteutus
•    Mediaseurantapalvelu 
•    Saavutettavuuspalvelut
•    Sosiaalisen median kanavien hallintapalvelut
•    Videoiden tuotantoon, editointiin ja jakeluun tarkoitettu ohjelmistopalvelu 
•    Webinaarit ja webcasting -palvelut 
•    Uutiskirjepalvelut, tiedotejakelupalvelut, podcast, uutishuonepalvelut
•    Tapahtumahallintapalvelu
•    Ylläpito- ja tietoturvapalvelut digitaalisille lopputuloksille /palveluille
•    Kysely- ja palautejärjestelmät esim. asiakaspalvelun tai asiakastyytyväisyyden seurantaan liittyen

Haluatko esitellä hankinnan muulle organisaatiolle? Lataa tästä yhteishankinnan esittely!  Icon Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020-2026.pdf (333,2 KB)

Haluatko toimittajaksi?

Haluatko toimittajaksi viestintä- ja markkinointipalveluiden DPS:ään? Käy tutustumassa osallistumispyyntöön. Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen luokkaan. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko toiseen tai molempiin luokkiin.

Viestintä- ja markkinointipalveluiden hankinnasta kiinnostunut asiakas, haluatko tietää, ketkä toimittajat ovat mukana? Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin näet listauksen mukana olevista toimittajista, saat tarkempia tietoja hankinnasta sekä vinkkejä oman minikilpailutuksen tekemiseen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään

Sopimuskausi
01.12.2020 - 30.11.2026
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.11.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa