Tulostuslaitteet palveluineen 2025–2029 Puitejärjestely

Hankinnan kohteena ovat alustavasti monitoimilaitteet, tulostimet ja oheislaitteet, kuten skannerit tarvikkeineen, sekä näihin liittyvät ohjelmistot ja palvelut, kuten turvatulostus-, tulostuksenhallinta-, tarvikkeiden toimitus ja kierrätys, sekä laitteiden huolto- ja ylläpitopalvelut.

Lopullinen hankinnan kohde, sekä yhteishankinnan toimintamalli (onko yhteishankinnan toteutustapana puitejärjestely vai DPS, tai useampi yhteishankinta eri kohteisiin) ratkaistaan esiselvityksen tuloksena.
Uusi yhteishankintakokonaisuus tulee korvaamaan aiemmat Hanselin tulostukseen liittyvät yhteishankinnat. Yhteishankinta on tarkoitettu koko asiakaskunnallemme.

Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee. Kuulemme mielellämme tarpeistanne jo esiselvityksen aikana. Yhteishankinnan valmistelun aikana tullaan myös perustamaan asiakastyöryhmä, jossa pääset vaikuttamaan hankinnan ehtoihin.

Tuleva yhteishankinta on jatkoa nykyisille sopimuksillemme "Monitoimi- ja tulostuslaitteet palveluineen 2021-2025", sekä "Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021-2025".
Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme käytettävissä viimeistään 15.11.2025 mennessä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
16.11.2025 - 16.11.2029

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Mikko Jungman

Kategoriapäällikkö

mikko.jungman@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa