Hankinnan kohteena ovat alustavasti monitoimilaitteet, tulostimet ja oheislaitteet, kuten skannerit tarvikkeineen, sekä näihin liittyvät ohjelmistot ja palvelut, kuten turvatulostus-, tulostuksenhallinta-, tarvikkeiden toimitus ja kierrätys, sekä laitteiden huolto- ja ylläpitopalvelut.
Lopullinen hankinnan kohde, sekä yhteishankinnan toimintamalli (onko yhteishankinnan toteutustapana puitejärjestely vai DPS, tai useampi yhteishankinta eri kohteisiin) ratkaistaan esiselvityksen tuloksena.
Uusi yhteishankintakokonaisuus tulee korvaamaan aiemmat Hanselin tulostukseen liittyvät yhteishankinnat. Yhteishankinta on tarkoitettu koko asiakaskunnallemme.
Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee. Kuulemme mielellämme tarpeistanne jo esiselvityksen aikana. Yhteishankinnan valmistelun aikana tullaan myös perustamaan asiakastyöryhmä, jossa pääset vaikuttamaan hankinnan ehtoihin.
Tuleva yhteishankinta on jatkoa nykyisille sopimuksillemme "Monitoimi- ja tulostuslaitteet palveluineen 2021-2025", sekä "Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021-2025".
Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme käytettävissä viimeistään 15.11.2025 mennessä.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy