Hyppää sisältöön

OA3 Monitoimi- ja tulostuslaitteet, huoltopalvelut sekä turvatulostus SaaS- palveluna Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
  • Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvaa työtä ja kustannuksia
  • Valmiiksi kilpailutetut hinnat asiakkaiden yleisimmin käyttämille tuotteille takaavat hyvän hintatason
  • Hyvät sopimusehdot turvaavat asiakkaan asemaa
  • Yleisimpiin tarpeisiin hankinnat helposti ja vaivattomasti osa-aluekohtaisen etusijajärjestyksen pohjalta
    • Monitoimilaitteet ja verkkotulostimet palveluineen
  • Erikoistuneimpiin laite- ja palvelutarpeisiin toimittaja minikilpailutuksella    
    • Skannerit, suurkokotulostimet ja piirturit, henkilökohtaiset ja matkatulostimet sekä tuotanto(tulostus)laitteet ja näihin liittyvät palvelut
    • Kun laitteille tai palveluille on erityisiä vaatimuksia
  • Tuotteille ja palveluille korkeat laatuvaatimukset
  • Vastuullisuuskysymykset on otettu huomioon kilpailutuksessa
  • Hansel tukee asiakasta koko sopimuskauden ajan
    • Valvoo hintatason toteutumista ja tuotteiden saatavuutta
    • Vastaa sopimushallinnasta
    • Toimii asiakkaiden tukena
    • Auttaa tarvittaessa myös minikilpailutuksessa

Katso Vastuullisuus-välilehdeltä, kuinka vastuullisuus on tässä yhteishankinnassa huomioitu.

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyn kautta voit hankkia monitoimilaitteet- ja verkkotulostimet sekä tulostuslaitteisiin liittyvät tarvikkeet, varaosat, lisävarusteet, ohjelmistot ja turvatulostusjärjestelmät ja palvelut.

Lisäksi voit tämän puitejärjestelyn kautta minikilpailuttaa muut tulostuslaitteet, kuten skannerit, suurkuvatulostimet, tarratulostimet lämpötulostimet ja korttitulostimet sekä tuotantotulostuslaitteet ja näihin liittyvät palvelut.

Tulostuslaitteet voidaan hankkia kunkin osa-alueen ehtojen mukaisesti osto-, leasing- tai vuokramallilla.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely (pdf).

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 16.11.2025–16.11.2029.

Asiakkaan hankintasopimukset voivat olla voimassa huoltosopimusten ja muiden jatkuvien palveluiden osalta voimassa enintään 16.11.2035 saakka. 

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
16.11.2025 - 16.11.2029
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
15.11.2035
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016

Ajankohtaista

Ei ajankohtaisia uutisia tällä hetkellä
Kirjautumalla sisään pääset näkemään myös uutiset ja muun sisällön, jotka on tarkoitettu vain kirjautuneille käyttäjille.

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Mikko Jungman

Kategoriapäällikkö

mikko.jungman@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa