Tämän Painatus- ja digitointipalvelut –yhteishankinnan kautta Hanselin asiakkaat voivat hankkia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluita sekä niihin liittyviä tuotteita ja oheispalveluita. Yhteishankinta on suunnattu kaikille asiakkaillemme.
Toimintamallina on dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaaminen hankintajärjestelmä tarjoaa joustavat raamit ja mahdollistaa hankinnan räätälöinnin omien tarpeiden mukaan.
Tuleva yhteishankinta on jatkoa Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 DPS:lle.
Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme hyödynnettävissä 15.2.2027. Aikataulu tarkentuu syksyn 2026 aikana.
Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy