Hyppää sisältöön

Painatus- ja digitointipalvelut 2027 (00740) DPS

Tämän Painatus- ja digitointipalvelut –yhteishankinnan kautta Hanselin asiakkaat voivat hankkia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluita sekä niihin liittyviä tuotteita ja oheispalveluita. Yhteishankinta on suunnattu kaikille asiakkaillemme.

Toimintamallina on dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaaminen hankintajärjestelmä tarjoaa joustavat raamit ja mahdollistaa hankinnan räätälöinnin omien tarpeiden mukaan.

Tuleva yhteishankinta on jatkoa Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 DPS:lle.

Tavoitteenamme on, että yhteishankinta on asiakkaidemme hyödynnettävissä 15.2.2027. Aikataulu tarkentuu syksyn 2026 aikana.

Voit jo ilmoittaa kiinnostuksesi tulevaan yhteishankintaan ”Haluan lisätietoja”-napista oikealla, jolloin lisäämme sinut yhteishankinnan postituslistalle. Lähetämme sinulle lisätietoa heti, kun hankinnan valmistelu etenee.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Yhteishankinnan voimassaoloaika
15.02.2027 - 15.02.2032
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
15.02.2037
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Ajankohtaista

Ei ajankohtaisia uutisia tällä hetkellä
Kirjautumalla sisään pääset näkemään myös uutiset ja muun sisällön, jotka on tarkoitettu vain kirjautuneille käyttäjille.

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Hanna Suono

Kategoriapäällikkö

hanna.suono@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa