Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 DPS

Yhteishankinnan edut

  • Säästöä omasta kilpailutuksesta aiheutuviin kustannuksiin
  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
  • Hyvät sopimusehdot, joita on mahdollisuus täsmentää minikilpailutuksessa
  • Minikilpailutus helposti Hanselin laatimien mallipohjien avulla
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat hankkia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluita sekä niihin liittyviä tuotteita ja oheispalveluita.

Voit hankkia:

  • painatuspalveluita
  • tulostus- ja kopiointipalveluita 
  • painatus- ja tulostustöihin liittyviä palveluita, kuten 
  • transaktio- eli muuttuvan tiedon tulostamista (VDP)
  • tarvepainatuspalvelua
  • prepress- ja jälkikäsittelypalvelua
  • aineiston suunnittelupalvelua
  • digitointipalvelua
  • logistiikkapalvelua
  • digitaalisia aineistonhallintapalveluita
  • varastointipalvelua
  • välitysmyyntipalvelua
  • muita mahdollisia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluihin liittyviä palveluita

Hankintasopimukseen aina sisältyvät tukipalvelut:

  • asiakaspalvelu
  • asiakkuuden hallintaan liittyvät palvelut (asiakkuuden hoitoon liittyvät palvelut nimetyn yhteyshenkilön toimesta)
  • tilausjärjestelmäpalvelu (mm. tilausjärjestelmä, käyttökoulutus, tekninen tuki)
  • raportointipalvelu

Tarkemmat kuvaukset hankittavista palveluista sekä hankintaan sisältyvistä tukipalveluista on liitteessä 1 Palvelut ja tuotteet sekä niiden vaatimukset.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta! 

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Voit jättää osallistumishakemuksen Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.08.2027

Sopimuskausi
01.09.2022 - 31.08.2027
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.08.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Ympäristövastuu
Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Essi Muukka

Kategoriapäällikkö

essi.muukka@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa