Siivouspalveluiden pienhankinnat Pienhankinta


Siivouspalvelut pienhankintaan ei tarvitse liittyä. Sen sijaan tarjouspyynnön lähettämisen yhteydessä hyväksytään palvelun käyttöehdot.

Mitä voin hankkia?

Tämän pienhankinnan kautta voit hankkia siivouspalvelua ja palveluun liittyviä ja/tai palvelua tukevia lisäpalveluita silloin, kun hankinnan arvo jää alle kansallisen kynnysarvon. Digitaalisen pienhankintapalvelumme kautta voit ostaa esimerkiksi seuraavia palveluita:

  • Tarpeen mukaisen ylläpito- ja/tai perussiivouksen ml. ikkunanpesut
  • Siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinnan ja jakelun, kuten 
    • saniteettitarvikkeet ja hygieniatuotteet 
  • Erikseen tilattavan ylläpito- ja/tai perussiivouksen, kuten
    • tilamuutoksista aiheutuvat siivoustyöt
    • vahinkojen jälkisiivoukset 
  • Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät ja/tai prosessia tukevat lisäpalvelut, kuten
    • vaihtomattopalvelu
    • tietoaineiston käsittely ja hävittäminen tietoturvallisuusvaatimusten mukaisesti 
    • välipala-/juoma-automaattien hoitopalvelu
    • liinavaate- ja pyykkihuoltopalvelu mm. työvaatteiden ja virka-asujen pesulaan lähettäminen, pyykkihuolto asiakkaan tiloissa jne.
    • viherkasvien hoitopalvelu
    • asiakkaan vastuulla olevat kiinteistönhoitopalvelut, jotka eivät vaadi erityistä ammattitaitoa esim. lamppujen vaihto (alavalaisimet) hälytysjärjestelmien kytkeminen, ovien aukaisu/sulkeminen jne.
    • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu esim. työskentely neuvonnassa (ei edellytä vartijakorttia) ja puhelinvaihteenhoito, paperien kopiointi, postin jakelu, huonekalujen siirrot ja järjestelyt jne. 
    • ateriapalvelun tukitehtävät, jotka eivät vaadi erityistä ruokahuollon ammattitaitoa esim. astiahuolto, ruoan esillelaitto
    • muut pienehköt erikseen sovittavat asiakaskohtaiset lisäpalvelut.

Pienhankintaa voit käyttää vain silloin, kun hankintasi jäävät alle kansallisen kynnysarvon. Muistathan, että hankintaa ei saa pilkkoa hankintalain soveltamisen välttämiseksi. Huomioi lisäksi oman organisaatiosi hankintaohjeet. 

Pienhankintapalvelussa ei ole kyse yhteishankinnasta. Pienhankintapalvelu on ensisijaisesti digialusta, joka on luotu helpottamaan asiakkaan omien pienhankintojen kilpailuttamista. Hansel on tarkistanut Pienhankintapalveluun osallistuvien toimittajien taustan. Pienhankinta tulee kilpailuttaa hankintayksikön omien hankintaohjeiden mukaisesti. Pienhankintojen tarjouspyyntöasiakirjojen kommentointi ei kuulu palveluihimme. Alta löydät kuitenkin selkeät video-ohjeemme pienhankintapalvelun käyttöön.

Mikäli hankintasi ylittää kansallisen kynnysarvon, ei pienhankintaa voi käyttää, vaan suosittelemme tutustumaan Siivouspalvelut 2021-2025 DPS:ään
 

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
29.04.2022 -

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@hansel.fi

029 444 4300

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa