Tietokoneet 2023–2027 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut 

  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden 
  • Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia  
  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu 
  • Valmiit sopimusehdot 
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)

Mitä voin hankkia?

Tästä dynaamisesta hankintajärjestelystä voit hankkia tarpeidesi mukaisesti Windows, Linux, Unix, ChromeOS, iPadOS ja macOS -käyttöjärjestelmien kanssa yhteensopivia tietokoneita (muun muassa tabletit, kannettavat, pöytäkoneet, all-in-one-tietokoneet, tehotyöasemat, asiakaspäätteet), näyttöjä, lisälaitteita sekä lisätarvikkeita.

Yhteishankinta sisältää myös tietokoneisiin liittyvät palvelut kaikkiin elinkaaren vaiheisiin, muun muassa:

Tilaus/toimitus

  • Puskurivarastopalvelu toimitusaikojen lyhentämiseksi
  • Tuoterekisteröintipalvelu (esimerkiksi rekisteröinti Windows Autopilot, Apple Business Manager -ohjelma, Google ChromeOS Zero-Touch)

Käyttöönotto

  • Esiasennuspalvelu (esimerkiksi ohjelmien esiasennukset ja tarroitukset)
  • Laitteen purku pakkauksesta
  • Asennuspalvelu työpöydälle

Käyttö

  • Nouto-palautustakuu
  • On-Site-huoltopalvelu
  • Loppukäyttäjätuki

Poisto

  • Käytettyjen laitteiden välivarastopalvelu
  • Kierrätyspalvelu ja vanhojen laitteiden lunastuspalvelu
  • Tietoturvallinen tuhoamispalvelu

Asiantuntijapalvelut

  • Asiakaspalvelu ja tekninen tuki pääkäyttäjille
  • Asiantuntijapalvelut esimerkiksi koulutukseen ja konfigurointiin

Sopimuskausi 

Yhteishankinnan sopimuskausi on 30.10.2023–31.10.2027.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    • Riskiluokitus vähintään Suomen Asiakastieto Oy:n mukaan RL3 (RL4:n hyväksyminen edellyttää, että toimittaja kykenee esittämään luottavaa selvitystä toimenpiteistä, joihin se ryhtyy tai on ryhtynyt vakavaraisuuden, taloudellisen kantokyvyn sekä maksukyvyn parantamiseksi).
    • Liikevaihto vähintään 5 miljoonaa euroa
    • Vastuuvakuutus 1 000 000 euroa.
  4. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
  5. Tarjoajalla on kokemusta hankinnan kohteena olevien tavaroiden toimittamisesta/palvelujen tuottamisesta viimeisen kolmen vuoden aikana. 
  6. Toimittaja on toimittanut vähintään 2500 tietokonetta enintään 10 eri asiakkaalle viimeisen kolmen vuoden aikana.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Edut toimittajalle

  • Julkinen sektori on mahdollisuuksien maailma – kiinnostaisiko siivu miljardien markkinasta?
  • Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna
  • Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan

Voit jättää osallistumishakemuksen Tietokoneet 2023–2027 DPS:ään täällä

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.10.2027

Sopimuskausi
30.10.2023 - 31.10.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Tero Lehtisaari

Kategoriapäällikkö

tero.lehtisaari@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa