Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025 DPS

Osa-alueet

Luokka 1 Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut

Luokka 2 Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät

Luokka 3 Toimitilojen lisäpalvelut

Toimitilojen käyttäjäpalvelut -yhteishankinta tarjoaa joustavia ratkaisuja, kun haluat hankkia toimitiloihisi erilaisia siivous-, turvallisuus- ja aulapalveluita tai työvoimaa ateriapalvelun avustaviin tehtäviin. Jos tarvitset vain esimerkiksi perussiivousta, ikkunan pesua, vaihtomattopalvelua tai tietoaineiston käsittely- ja tuhoamispalvelua voit hankkia niitä Luokka 3 Toimitilojen lisäpalveluista.

Toimitilojen käyttäjäpalvelut dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) on jaettu kolmeen toisistaan riippumattomaan luokkaan:

  • Luokka 1: Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
  • Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
  • Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut

Toimittajat ovat jättäneet osallistumishakemuksen dynaamisen hankintajärjestelmän luokkiin 1 ja/tai 2 ja/tai 3. Toimittaja on voinut tulla valituksi luokkaan 1 ja/tai 2 ja/tai 3 tai kaikkiin luokkiin. Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta.

Voit tehdä hankintojasi koko manner-Suomen alueella ja myös paikallisesti.

Hanselin tukitiimi avustaa omassa minikisassasi ja käytössäsi ovat myös valmiita mallipohjia, joita täydentämällä voit tehdä minikilpailutuksen.

Liittyminen

Liity viimeistään 31.12.2027

Sopimuskausi
18.06.2021 - 31.12.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2030
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Eija Hirvonen

Kategoriapäällikkö

eija.hirvonen@hansel.fi