Yhteishankinnan edut
- Laaja tarjonta organisaatiosi tarpeisiin
- Kattavat sopimusehdot vaativiin hankintatarpeisiin
- Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. tuki puitejärjestelyn sisällä tehtäviin minikilpailutuksiin, asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
Mitä voin hankkia?
Hankinnan kohteeseen kuuluvat seuraavat tuotteet:
- Traktorit, perävaunut ja työlaitteet (uudet ja käytetyt) varaosineen sekä varusteineen
Hankinnan kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut:
- Tuotteen luovutusta edeltävät palvelut
- Tuotteiden luovutus toimittajan luona
- Dokumenttien toimittaminen
- Käyttöönottokoulutuspalvelut
- Mahdollisuus tuotteisiin ja palveluihin tutustumiseen toimittajan palvelupisteessä Manner-Suomessa
- Mahdollisuus teknisen tuotetiedon saamiseen puhelimitse ja sähköpostitse
- Tuotteiden toimitus asiakkaan määräämään osoitteeseen
- Korjaamokäsikirjojen toimittaminen
- Varustelupalvelut
- Huolto- ja korjauspalvelut
- Testauslaitteiston toimittaminen
- Vuokrauspalvelut
Reklamaatiot
Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.
Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.
Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.
- Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
- Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
- Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.
Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy