Valtion matkatoimistopalvelut 2024–2029 Puitejärjestely

Matkatoimistopalveluiden yhteishankinta tarjoaa kokonaisvaltaisen matkatoimistopalveluratkaisun sisältäen työ-, virka- ja ryhmämatkustukseen liittyvät varauspalvelut sekä muut matkahallintoa tukevat palvelut.

Yhteishankinta on talousarviolain käyttövelvoitteen piirissä ja tarkoitettu valtioneuvostolle, virastoille sekä Valtion talous- ja henkilöstöhallintokeskus Palkeiden asiakkaille. Muut asiakkaamme voivat tutustua Matkatoimistopalvelut 2024–2028 -yhteishankintaan.

Yhteishankinnan edut

  • Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
  • Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia 
  • Kilpailukykyiset hinnat
  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
  • Hyvät sopimusehdot
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
  • Vastuullisuus huomioitu

Mitä voin hankkia?

Saat käyttöösi kattavan matkatoimistopalveluratkaisun tukemaan matkahallintoa. Voit valita, miten laajasti otat matkatoimistopalveluita käyttöösi.

Saat käyttöösi muun muassa:

  • Työ- ja virkamatkojen varauspalvelut
    • Palvelutiimi (asiakastarpeen mukaan valittavissa olevat palvelutasovaihtoehdot: perustaso/priorisoitu)
    • Online- ja mobiilivarauspalvelu
  • Ryhmämatkavarauspalvelut
  • Matkahallintopalvelut, kuten:
    • 24 h päivystyspalvelu
    • Poikkeustilannehallinta
    • Raportointipalvelut
    • Matkustuksen tietopalvelut
    • Viisuminvälityspalvelut
  • Matkahallinnon asiantuntijapalvelut, kuten:
    • Koulutuspalvelut
    • Asiakaskohtaiset projektit
    • Kokous- ja tapahtumahallinnointi
  • Asiakkuudenhallintapalvelu
  • Ulkoistetut matkahallinnon palvelut, esimerkiksi matkahallinnon, matkanvaraajapalvelun tai kokous- ja tapahtumahallinnon toteuttamiseen

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi?  Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.10.2024 alkaen ja uusia varauksia voi tehdä 1.1.2025 alkaen. 

Liittyminen puitejärjestelyyn 

Liittyminen puitejärjestelyyn on päättynyt. Puitejärjestelyyn liittyneille asiakkaille lähetetään liittymisen jälkeen hankintakysely, jolla tarkennetaan asiakkaan sopimuskaudelle arvioimia hankintatarpeita. Hankintakysely lähetetään marras-joulukuun 2023 aikana.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.10.2024 - 31.08.2028
Toimintamalli
Yksi toimittaja

Lisätietoja

Haluan lisätietoja hankinnan etenemisestä.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja kilpailutuksesta

Anne Karlin-Vartiovaara

Kilpailuttamiskonsultti

kilpailutus@hansel.fi

Lisätietoja hankinnan sisällöstä

Minna Isoherranen

Kategoriapäällikkö

minna.isoherranen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa