Matkatoimistopalveluiden yhteishankinta tarjoaa kokonaisvaltaisen matkatoimistopalveluratkaisun sisältäen työ-, virka- ja ryhmämatkustukseen liittyvät varauspalvelut sekä muut matkahallintoa tukevat palvelut.
Yhteishankinta on talousarviolain käyttövelvoitteen piirissä ja tarkoitettu valtioneuvostolle, virastoille sekä Valtion talous- ja henkilöstöhallintokeskus Palkeiden asiakkaille. Muut asiakkaamme voivat tutustua Matkatoimistopalvelut 2024–2028 -yhteishankintaan.
Yhteishankinnan edut
- Turvaat organisaatiosi hankintojen lainmukaisuuden
- Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia
- Kilpailukykyiset hinnat
- Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
- Hyvät sopimusehdot
- Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)
- Vastuullisuus huomioitu
Mitä voin hankkia?
Saat käyttöösi kattavan matkatoimistopalveluratkaisun tukemaan matkahallintoa. Voit valita, miten laajasti otat matkatoimistopalveluita käyttöösi.
Saat käyttöösi muun muassa:
- Työ- ja virkamatkojen varauspalvelut
- Palvelutiimi (asiakastarpeen mukaan valittavissa olevat palvelutasovaihtoehdot: perustaso/priorisoitu)
- Online- ja mobiilivarauspalvelu
- Ryhmämatkavarauspalvelut
- Matkahallintopalvelut, kuten:
- 24 h päivystyspalvelu
- Poikkeustilannehallinta
- Raportointipalvelut
- Matkustuksen tietopalvelut
- Viisuminvälityspalvelut
- Matkahallinnon asiantuntijapalvelut, kuten:
- Koulutuspalvelut
- Asiakaskohtaiset projektit
- Kokous- ja tapahtumahallinnointi
- Asiakkuudenhallintapalvelu
- Ulkoistetut matkahallinnon palvelut, esimerkiksi matkahallinnon, matkanvaraajapalvelun tai kokous- ja tapahtumahallinnon toteuttamiseen
Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.
Sopimuskausi
Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.10.2024 alkaen ja uusia varauksia voi tehdä 1.1.2025 alkaen.
Liittyminen puitejärjestelyyn
Liittyminen puitejärjestelyyn on päättynyt. Puitejärjestelyyn liittyneille asiakkaille lähetetään liittymisen jälkeen hankintakysely, jolla tarkennetaan asiakkaan sopimuskaudelle arvioimia hankintatarpeita. Hankintakysely lähetetään marras-joulukuun 2023 aikana.
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy