Hyppää sisältöön

Konesali-infrastruktuurilaitteet 2021–2025 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta voit hankkia konesali-infrastruktuurilaitteita sekä niihin liittyviä palveluita.

DPS:n kohteena ovat: 

  • Palvelimet
  • Tallennus- ja varmistuslaitteet
  • Integroidut ratkaisut (hyperkonvergenssi- ja konvergenssilaitteet)
  • Konesali- ja tallennusverkon laitteet ja tarvikkeet (mm. palomuurit ja kuormantasaus)
  • Lisätarvikkeet
  • Palvelut

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta Asiakirjat-välilehdeltä.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    • Riskiluokitus vähintään 4
    •  Liikevaihto vähintään 5 000 000 euroa
  4. Referenssivaatimusten täyttyminen, referenssivaatimukset:
    • Referenssitoimeksiantojen tulee olla kohdistunut liitteen "DPS:n kohde" tarkoitettuihin laitetoimituksiin.
    • Referenssitoimeksiantojen DPS:n toteutuneen laskutuksen tulee olla ollut:
      • Kahden referenssitoimeksiannon osalta vähintään 300 000 euroa (alv 0 %) toimeksiantoa kohden;
      • Kahden referenssitoimeksiannon osalta vähintään 150 000 euroa (alv 0 %) toimeksiantoa kohden; ja
  5. Referenssitoimeksiantojen toteutuneen laskutuksen tulee olla viimeisen kolmen vuoden ajalta (osallistumishakemuksen jättämisen ajankohdasta laskettuna).
  6. Referenssitoimeksiannot tulee olla toteutettu vähintään neljälle eri asiakasorganisaatiolle.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Konesali-infrastruktuurilaitteet 2021–2025 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.05.2025

Sopimuskausi
05.07.2021 - 30.09.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Eero Korkeakoski

Kategoriapäällikkö

eero.korkeakoski@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa