Konesali-infrastruktuurilaitteet 2021–2025 DPS

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta voit hankkia konesali-infrastruktuurilaitteita sekä niihin liittyviä palveluita.

DPS:n kohteena ovat: 

  • Palvelimet
  • Tallennus- ja varmistuslaitteet
  • Integroidut ratkaisut (hyperkonvergenssi- ja konvergenssilaitteet)
  • Konesali- ja tallennusverkon laitteet ja tarvikkeet (mm. palomuurit ja kuormantasaus)
  • Lisätarvikkeet
  • Palvelut

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta Asiakirjat-välilehdeltä.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Konesali-infrastruktuurilaitteet 2021–2025 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.05.2025

Sopimuskausi
05.07.2021 - 30.09.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Eero Korkeakoski

Kategoriapäällikkö

Eero.Korkeakoski@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa