Infrastrukturutrustning för datacenter 2021 - 2025 DPS

Vad kan jag upphandla?

Genom det här dynamiska inköpssystemet (DPS) kan du upphandla infrastukturutrustning för datorhallar samt tjänster som hänför sig till dem.

Föremålet för DPS är:

  • Servrar
  • Lagrings- och säkringsenheter
  • Integrerade lösningar (hyperkonvergens- och konvergensenheter)
  • Utrustning och tillbehör för datacenter- och lagringsnätverk (bl.a. brandväggar och lastbalansering)
  • Tillbehör
  • Tjänster

Mer detaljerad information om innehållet av den gemensamma upphandlingen hittar du i beskrivningen av upphandlingsföremålet på Dokument-fliken.

Instruktioner för användning av Minikisa-apuri för våra leverantörer

Bekanta dig med användarmanualen och instruktionsvideon för Minikisa-apuri här, innan du gör din första offert.

Om du har frågor gällande Minikisa-apuri kan du kontakta kundtjänsten: tel. 029 444 4300 eller asiakaspalvelu@hansel.fi

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 30.05.2025

Avtalsperiod
05.07.2021 - 30.09.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.09.2027
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Ytterligare information om upphandlingen

Eero Korkeakoski

Kategorichef

Eero.Korkeakoski@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga